- Echelon, der savner de gamle velmagtsdage..
Er forummet ved at dø?
Redaktør: Moderators
Er forummet ved at dø?
Er det bare mig, eller er der utroligt lidt besøgende her efterhånden? Jeg synes at der går evigheder mellem der bliver svaret på tråde og mellem der sker noget her. Eller er det bare fordi at der kun sker noget i request området? Der kommer jeg nemlig sjældent...
Jeg synes selv jeg skriver en del herinde. Jeg er herinde et par gange eller 5 om dagen, hvor jeg tjekker alle areas. Synes nu der er noget nyt herinde for det meste.
Om folk svarer hurtigt... tja. det kan også være at folk vælger ikke at svare på mange af topics, fordi det er oprettet af folk man ikke rigtigt ved hvem er.
-hvad angår mig selv, synes jeg at jeg er rimelig hurtig til at svare, der hvor jeg kan. Men det er selvfølgelig kun mit syn på tingene
Om folk svarer hurtigt... tja. det kan også være at folk vælger ikke at svare på mange af topics, fordi det er oprettet af folk man ikke rigtigt ved hvem er.
-hvad angår mig selv, synes jeg at jeg er rimelig hurtig til at svare, der hvor jeg kan. Men det er selvfølgelig kun mit syn på tingene
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg kan huske boardet helt tilbage fra dengang hawkzone meets techno's board side blev nedbrudt (efter at selve mp3delen allerede var pillet fra) og dette board startede...der var der ikke nær så mange der bare kom herind for at requeste sange, men også gjorde det af sociale årsager...
lavinen begyndte vist at rulle dengang tigerdyret startede herinde...
jeg kommer herind et par gange om måneden, for at se om der er kommet nogen nye mixes...jeg har de sidste fem-seks måneder ikke besøgt request-sektionen...
de fleste brugere herinde er her af egoistiske årsager og det er hvad baordet er blevet...vi former jo selv vores omgivelser...
lavinen begyndte vist at rulle dengang tigerdyret startede herinde...
jeg kommer herind et par gange om måneden, for at se om der er kommet nogen nye mixes...jeg har de sidste fem-seks måneder ikke besøgt request-sektionen...
de fleste brugere herinde er her af egoistiske årsager og det er hvad baordet er blevet...vi former jo selv vores omgivelser...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Altså nu kan jeg jo kun snakke for mig selv men jeg skriver jo heller aldrig herinde mere
Ej det er måske en lille smule dødt herinde men jeg tror måske det er fordi at der er mange af dem der normalt tit er her som ikke er her så meget mere!!
Men jeg bliver her jeg er totalt udødelig!! Så lær at lave med det mig kan i ikke slå ihjel
Men jeg bliver her jeg er totalt udødelig!! Så lær at lave med det mig kan i ikke slå ihjel

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Ved da ikke om det sociale er gået af det.... Personligt havde jeg da aldrig drømt om at jeg skulle sidde og drikke mig Bacardi med nogle fyre jeg havde mødt på nettet, men sådan er det alligevel endt, det synes jeg da er socialt.
Og de som vil være sociale er måske bare flyttet på #chart.dk, der har man trods alt en online samtale.
Og de som vil være sociale er måske bare flyttet på #chart.dk, der har man trods alt en online samtale.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jeg sys nu heller ikke at der er så dødt her..Men nu er jeg også kun her i general og lidt i games & software..Men ja det kan da godt være et en del af snakken er flyttet ovet til IRC.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Den unge er så Zlinky xDZlinky skrev:Ej.. der sker fandme meget på irc... hvis du savner noget, så kom der ind, og opfør dig normalt, og ikke som en unge på 13..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]