Er forummet ved at dø?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Echelon
Kontakt:

Er forummet ved at dø?

Indlæg af Echelon »

Er det bare mig, eller er der utroligt lidt besøgende her efterhånden? Jeg synes at der går evigheder mellem der bliver svaret på tråde og mellem der sker noget her. Eller er det bare fordi at der kun sker noget i request området? Der kommer jeg nemlig sjældent...

- Echelon, der savner de gamle velmagtsdage..:-)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hmmm echelon ved ikk om forummet er ved at dø, men vil gi dig ret i at det går langsomt med svar.

Tror måske bare vi er nede i en lav periode men ved det ikke
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Grunden til jeg ikke skriver her så meget er fordi der er mange emner som ikke interesserer mig mere.. Også har jeg heller ikke lige helt så meget tid mere... Og hvis man endelig har nogle spørgsmål synes jeg det går hutigere at skrive der.

Tror måske mange foretrækker mirc fremfor boardet her...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg synes selv jeg skriver en del herinde. Jeg er herinde et par gange eller 5 om dagen, hvor jeg tjekker alle areas. Synes nu der er noget nyt herinde for det meste.

Om folk svarer hurtigt... tja. det kan også være at folk vælger ikke at svare på mange af topics, fordi det er oprettet af folk man ikke rigtigt ved hvem er.

-hvad angår mig selv, synes jeg at jeg er rimelig hurtig til at svare, der hvor jeg kan. Men det er selvfølgelig kun mit syn på tingene :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Smejs

Indlæg af Smejs »

jeg kan huske boardet helt tilbage fra dengang hawkzone meets techno's board side blev nedbrudt (efter at selve mp3delen allerede var pillet fra) og dette board startede...der var der ikke nær så mange der bare kom herind for at requeste sange, men også gjorde det af sociale årsager...

lavinen begyndte vist at rulle dengang tigerdyret startede herinde...

jeg kommer herind et par gange om måneden, for at se om der er kommet nogen nye mixes...jeg har de sidste fem-seks måneder ikke besøgt request-sektionen...

de fleste brugere herinde er her af egoistiske årsager og det er hvad baordet er blevet...vi former jo selv vores omgivelser...
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Personligt kunne jeg godt lide det dengang hvor der konstant var minimum 20 - 30 inde ad gangen, og hvor der også var lidt socialt i det. Nu går det meget op i at requeste sange og sådan noget. Jeg tror jeg samlet har requested 10 sange i de 3 - 4 år jeg har været på forummet.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Altså nu kan jeg jo kun snakke for mig selv men jeg skriver jo heller aldrig herinde mere :lol: :lol: :lol: :lol: Ej det er måske en lille smule dødt herinde men jeg tror måske det er fordi at der er mange af dem der normalt tit er her som ikke er her så meget mere!!

Men jeg bliver her jeg er totalt udødelig!! Så lær at lave med det mig kan i ikke slå ihjel 8)
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Ved da ikke om det sociale er gået af det.... Personligt havde jeg da aldrig drømt om at jeg skulle sidde og drikke mig Bacardi med nogle fyre jeg havde mødt på nettet, men sådan er det alligevel endt, det synes jeg da er socialt.

Og de som vil være sociale er måske bare flyttet på #chart.dk, der har man trods alt en online samtale.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

synes nu heller ikke man kan sige CA er dødt. tror meget af snakken er rykket på irq som united også siger.

dog er der da altid gang i general.

Jeg er personligt aldrig inde i request og det ved jeg at der er mange som ikke er!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg sys nu heller ikke at der er så dødt her..Men nu er jeg også kun her i general og lidt i games & software..Men ja det kan da godt være et en del af snakken er flyttet ovet til IRC.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

IRC sutter da den brede !!! :lol:

Ej.. der sker fandme meget på irc... hvis du savner noget, så kom der ind, og opfør dig normalt, og ikke som en unge på 13.. :)
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Zlinky skrev:Ej.. der sker fandme meget på irc... hvis du savner noget, så kom der ind, og opfør dig normalt, og ikke som en unge på 13.. :)
Den unge er så Zlinky xD
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar