det er virkelig dårligt..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
CyberZink

det er virkelig dårligt..

Indlæg af CyberZink »

jeg syns helt klar FrZ// har misbrugt han @...

frøst sviner han en til pga man er ordblind syns jeg der er for svagt at gøre også bliver man banned med beskeden

* You were kicked from #chart.dk by Amand4 (banned: SKRID OG KOM IGEN NÅR DU KAN STAVE)

syns det er en rigtig lam grund og banne på da jeg intet selv kan gøre ved det ?

og ja.. jeg har prøvet... aftenskole exter undervising osv.

kun mig som syns dette ik er fair eller hvad ? ¨

Hilsen den nu banned CyberZink ! :mad: :evil: :mad: :evil: :mad: :evil: :!: :!:
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Endnu engang tuder du.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvad har det med boardet at gøre ?

Skriv til en anden op, hvis du har noget at klage over - og så hold det på irc. Det er lidt nemmere på den måde.
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Kan Frz ikke kommer med en forklaring? Det er da alt for dårligt gjort af ham... Men man skal selvfølgelig høre historien fra begge sider.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Jeg har før hjulpet CyberZink og jeg må sige at man selvfølgelig ikke skal drille andre med deres handicap.

Når det er sagt, så synes jeg os at man skal tænke lidt over om man er "moden" nok til at være på nettet. Jeg har ofte set og oplevet at CyberZink meget hurtigt føler sig svinet til af det man skriver og jeg må da sige at det irritere mig en del, for hvis man ikke kan lave sjov med folk uden de blir sure, så hører de ikk til CA.

Det jeg mener med overstående smører er at man ikke skal tude bare fordi en eller anden hat skriver en joke om en.

Cyberzink: Jeg håber ikke du føler dette reply er en hetz mod dig, for det er det ikk. Du er meget velkommen til at msg mig her eller på irc, så vi lige kan rede nogle tråde ud.

men husk lige at det der sker på irc ikke har det helt store at gøre på boardet, da det er andre admins
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

FrZ kan være en total flink person.. Men han kan sammentidigt også gøre som i dette tilfælde.... og det har jeg lært at acceptere...

Forstår godt du bliver sur over at han snakker sådan til dig, for det gjorde jeg osse selv første gang :?

Men nu kan jeg leve med det :)

og synes FrZ er en rigtig flink person, som tit hjælper til... med diverse....

håber i finder ud af det.... Men ville gerne lige høre FrZ del af historien :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja jeg må sige at han går lidt vidt for jeg er selv ordblind og nogen gange går det lidt hurtigt også ser det sjovt ud!! men FrZ er sku en flink nok fyr han kan bare også være vildt provo!!

Men lær ham at kende og snak med ham om det så skal i nok få det fixet!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Wow.. Takker drenge, jeg troede sq ikke jeg ville være populær efter den ban msg. Det skal lige siges, at CyberZink er den første jeg har perm bannet NOGEN SINDE. -> Måske der er en længere forklaring.. Ja, gu er der jo det, CyberZ...

Som sagt er det her primært et IRC matter, men jeg vil da gerne svare dig her, når du nu er blevet så stødt. - Min ban grund havde INTET at gøre med om du kunne stave eller ej, det var blot et tegn på hvor provokeret jeg var blevet. IGEN....

Du føler dig altid så skide truet på kanalen, og der skal meget lidt til, før du sviner en til på det groveste, jeg har logs fra både kanalen og fra PM, hvor du gør det GANG på GANG. - Du raser afsted, og før man får set sig om er man verdens største idiot, og så quit'er du... Det er for plat, og sidste gang var det dråben, der fik bærgeret til at flyde over.

Håber du forstår, at jeg ikke bryder mig at blive svinet til igen og igen. Jeg ved at der er mange der i ny og næ, har smagt på min vrede, det sker.. Og jeg er ked af, at jeg i ny og næ flipper lidt ekstra ud - Dog mener jeg selv, at det er relativt sjældent. Og ja, jeg prøver altid at hjælpe, hvis det er noget, jeg kan hjælpe med! - Og det er det CA bygger på! :)

Til alle ha' en fortsat god dag, og til dem der tager med til CA-POT, vi ses!!! :D :D :D :D :D :D :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Det er sku rart at høre dit reply FrZ, jeg var lidt spændt på i hvilket tone fald det ville blive, fordi jeg jo ikke var inde i situationen....

Men synes det holder det du siger, og kan godt forstå du bliver sur over det der er sket.. kan sagtens følge dig... Så er dette vel opklaret eller hva :D
Smejs

Indlæg af Smejs »

Tjilloh skrev:Det er sku rart at høre dit reply FrZ, jeg var lidt spændt på i hvilket tone fald det ville blive, fordi jeg jo ikke var inde i situationen....

Men synes det holder det du siger, og kan godt forstå du bliver sur over det der er sket.. kan sagtens følge dig... Så er dette vel opklaret eller hva :D
ja lyder som om det er opklaret...bare træls for frz....han må FANDME være våd i røven efter det slikkeri du lige har opført!!!
CyberZink

fint nok..

Indlæg af CyberZink »

kan godt være jeg tage ting personligt.. men det er os fint nok. jeg kan godt tage det. og jeg sviner os selv pænt meget kan os være en idiot. og derfor kan jeg godt tage noget igen.. men med den besked du skrev som startede det hele. .. der var der jeg gik amok . fordi du havde ingen grund til at skrive det... det der mder

Hej jeg hedder Cyberzink er 17 og arbejder fuldtid på en mcd også kan jeg ikke stave og så er jeg så dum at jeg ikke kan spare 25kr op hver mrd.. eller sådan noget i den dur.. entaget os pisseligemeget.. men stiadg totalt Lamt af dig og STARTE med sådan en linje.. gider jeg sq ik finde mig i !
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Smejs skrev: ja lyder som om det er opklaret...bare træls for frz....han må FANDME være våd i røven efter det slikkeri du lige har opført!!!
Smejs din spasser... Du fatter det jo ikke ??? så hvorfor komme med sådan en lame reply ???
Besvar