Wow.. Takker drenge, jeg troede sq ikke jeg ville være populær efter den ban msg. Det skal lige siges, at CyberZink er den første jeg har perm bannet NOGEN SINDE. -> Måske der er en længere forklaring.. Ja, gu er der jo det, CyberZ...
Som sagt er det her primært et IRC matter, men jeg vil da gerne svare dig her, når du nu er blevet så stødt. - Min ban grund havde INTET at gøre med om du kunne stave eller ej, det var blot et tegn på hvor provokeret jeg var blevet. IGEN....
Du føler dig altid så skide truet på kanalen, og der skal meget lidt til, før du sviner en til på det groveste, jeg har logs fra både kanalen og fra PM, hvor du gør det GANG på GANG. - Du raser afsted, og før man får set sig om er man verdens største idiot, og så quit'er du... Det er for plat, og sidste gang var det dråben, der fik bærgeret til at flyde over.
Håber du forstår, at jeg ikke bryder mig at blive svinet til igen og igen. Jeg ved at der er mange der i ny og næ, har smagt på min vrede, det sker.. Og jeg er ked af, at jeg i ny og næ flipper lidt ekstra ud - Dog mener jeg selv, at det er relativt sjældent. Og ja, jeg prøver altid at hjælpe, hvis det er noget, jeg kan hjælpe med! - Og det er det CA bygger på!
Til alle ha' en fortsat god dag, og til dem der tager med til CA-POT, vi ses!!!

- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.