Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hmm så vildt jeg ved.. så har Gigi D'Agostino ik lavet nogen sang som Hedder Passa.. det kan godt være.. så har jeg bare ik hørt det.. for der er nemlig mange sange.. hvor det er Gigi D'Agostino som er kunsteren men hvor det bare er en som har lavet et remix.. og så brugt hans navn...
Benny: va_-_il_programmino_by_gigi_d_agostino_compilation-2cd-2003-*** <--- Det hans nye album (eller dvs. det er 10 nye numre fra ham + resten er andre kunstnere ) og jo, han ahr lavet en der hedder Passa
NÅÅÅ ja.. det er s.. da rigtigt nok.. det er bare mig som ik har set ordentlig efter.. SORRY hmmm men det er ik den bedste på albummet... det er HYMN og BLA BLA BLA (Blando RMX)
Nu blander jeg lige en anden titel ind i det. Ved at der hans Underconstruction 1 Silence EP er et nr der hedder ripassa. Om Passa så er den færdige version af ripassa eller et helt andet nr skal jeg ikke kunne sige