Reg: Gigi D Agostino - Pasa

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
MeLViS
Kontakt:

Reg: Gigi D Agostino - Pasa

Indlæg af MeLViS »

Jeg prøver lige at req. denne sang ENDNU engang pga. en f***ing moderator.. Meeeen for at man må være her på man jo OBEY.

Søger:

Gigi D Agostino - Pasa

Takker.. ;)
Montauge
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Passa

Indlæg af Montauge »

208_gigi_d_agostino_-_passa <-- har den der.. Kick the flower if u want it :)
Billede
BennyIB
Geografisk sted: GGDAGS Palace

Indlæg af BennyIB »

Hmm så vildt jeg ved.. så har Gigi D'Agostino ik lavet nogen sang som Hedder Passa.. :( det kan godt være.. :?: så har jeg bare ik hørt det.. :( for der er nemlig mange sange.. hvor det er Gigi D'Agostino som er kunsteren men hvor det bare er en som har lavet et remix.. og så brugt hans navn...
:mad:
Say Gigi, say Gigi, say Gigi D'Agostino
Montauge
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af Montauge »

Benny: va_-_il_programmino_by_gigi_d_agostino_compilation-2cd-2003-*** <--- Det hans nye album (eller dvs. det er 10 nye numre fra ham + resten er andre kunstnere ) og jo, han ahr lavet en der hedder Passa
Billede
BennyIB
Geografisk sted: GGDAGS Palace

Indlæg af BennyIB »

NÅÅÅ ja.. det er s.. da rigtigt nok.. det er bare mig som ik har set ordentlig efter.. SORRY :( hmmm men det er ik den bedste på albummet... det er HYMN og BLA BLA BLA (Blando RMX)
Say Gigi, say Gigi, say Gigi D'Agostino
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Kan den komme op ? :)
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Nu blander jeg lige en anden titel ind i det. Ved at der hans Underconstruction 1 Silence EP er et nr der hedder ripassa. Om Passa så er den færdige version af ripassa eller et helt andet nr skal jeg ikke kunne sige

http://www.youtube.com/watch?v=xPsy_XPrHxk

Der er også lavet et mashup club mix af bollwerk, hvor ripassa er blandet med Sean Paul - Get Busy.
Besvar