Hey posse. Jeg fester, og har brug for nogle electric people. Skal vi feste??? Jeg giver, og festen kører så længe i er her. Mangler folk. Arj ok, medbring selv drikkevarer, så henter jeg jer. Vi snakker Høje-Tåstrup, Og HØØØØØØJT humør. Dettte er skrevet i en brandert, så ban mig, hvis det ikke er accepteret... POSSÈ I need you!!! Come on, jeg er frisk på fest!!!
Posse, i need you, i need you.... PARTYYYYYYYYY!!!!!
Redaktør: Moderators
-
Sir Sm0keALOT
Posse, i need you, i need you.... PARTYYYYYYYYY!!!!!
Admin, denne må i gerne slette efter imorgen.
Hey posse. Jeg fester, og har brug for nogle electric people. Skal vi feste??? Jeg giver, og festen kører så længe i er her. Mangler folk. Arj ok, medbring selv drikkevarer, så henter jeg jer. Vi snakker Høje-Tåstrup, Og HØØØØØØJT humør. Dettte er skrevet i en brandert, så ban mig, hvis det ikke er accepteret... POSSÈ I need you!!! Come on, jeg er frisk på fest!!!

-
Sir Sm0keALOT
Ps... Jeg har ædru folk til bilen...
Jeg har ædru chauffør, og der er mulighed for overnatning... Det er d. 15/05-03 og jeg ved at jeg er sent på den... Kom ud og mød Sir Sm0keALOT og konen... Og scooter... Vi inviterer alle.... 
-
Sir Sm0keALOT
-
Sir Sm0keALOT
-
Sir Sm0keALOT
Hmmm, så blev det dagen derpå.
Tror bare at jeg beder til at få mine indlæg fra igår fjernet, helst uden alt for mange klask over fingrene...
Men jeg er stadig frisk på at hoste en fest for jer en dag, men det er mest fordi at jeg er træt af de fjolser i min hjemby. Og UNDSKYLD mit gode humør
Man kan vænne sig til det (Siger konen)
Tak for igår, og vi ses igen, men når jeg er i ædru tilstand. Kontakt mig, hvis i har en idé til fest, eller mere en dato.
Sir Sm0keALOT er ude af her, for nu....
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
Sir Sm0keALOT
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o