Posse, i need you, i need you.... PARTYYYYYYYYY!!!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sir Sm0keALOT

Posse, i need you, i need you.... PARTYYYYYYYYY!!!!!

Indlæg af Sir Sm0keALOT »

Admin, denne må i gerne slette efter imorgen.
Hey posse. Jeg fester, og har brug for nogle electric people. Skal vi feste??? Jeg giver, og festen kører så længe i er her. Mangler folk. Arj ok, medbring selv drikkevarer, så henter jeg jer. Vi snakker Høje-Tåstrup, Og HØØØØØØJT humør. Dettte er skrevet i en brandert, så ban mig, hvis det ikke er accepteret... POSSÈ I need you!!! Come on, jeg er frisk på fest!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sir Sm0keALOT

Ps... Jeg har ædru folk til bilen...

Jeg har ædru chauffør, og der er mulighed for overnatning... Det er d. 15/05-03 og jeg ved at jeg er sent på den... Kom ud og mød Sir Sm0keALOT og konen... Og scooter... Vi inviterer alle.... :)
JoGlo
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af JoGlo »

Godt så
jeg vil da gerne hentes i Løkken... evt. :D
JoG|o
Sir Sm0keALOT

ETaRA\inc skrev:Godt så
jeg vil da gerne hentes i Løkken... evt. :D
Jaja... :lol: :lol: Fair nok... Det er måske lige langt nok... Medmindre du selv betaler benzin og bropenge, så kører jeg nu... Ellers er det lige dyrt mok... OMFORMULERING: Jeg henter ALLE GRATIS PÅ SJÆLLAND!!!! :)
Sir Sm0keALOT

Jeg mener det drenge. Men msn (Youve got mail) er nede ligenu, så spark til blomsten ,så er jeg der i løbet af no time. Ellers, lad os feste imorgen. Men ligenu, ville passe mig fint... 93375381
Sir Sm0keALOT

Hmmm, så blev det dagen derpå. :oops: Tror bare at jeg beder til at få mine indlæg fra igår fjernet, helst uden alt for mange klask over fingrene... :? Men jeg er stadig frisk på at hoste en fest for jer en dag, men det er mest fordi at jeg er træt af de fjolser i min hjemby. Og UNDSKYLD mit gode humør :wink: Man kan vænne sig til det (Siger konen) :lol: Tak for igår, og vi ses igen, men når jeg er i ædru tilstand. Kontakt mig, hvis i har en idé til fest, eller mere en dato. :wink: Sir Sm0keALOT er ude af her, for nu....
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja 5 ud af dine 12 inlæg i et emne det er sku meget godt klaret!!! :lol:

Men det der med den fest det lyder jo godt nok så skal der bare lige ligge et fedt disko i nærheden så er det helt klart jeg kommer!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det gør der ikke...Tåstrup suxxs hvad angår diskoteker, men Roskilde ligger 7 minutter med regionaltoget og KBH kun 15 minutter, så det er ikke fordi det er svært at komme til byen og fyre den af.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Sir Sm0keALOT

Disko i nærheden....??? Jaeee... Nu er københavn ikke så langt væk. Sku nok ku lade sig gøre, men ikke uden en smule transport-penge... :wink:

Ellers er det som det skal være. Og anlæg ka jeg vist godt klare til lejligheden. :wink:
Haude

Indlæg af Haude »

jamen så er det arragneret! CA-POT bliver i næste weekend hos sirsmokealot! :lol:
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Okay hvis Huade Kommer så skal jeg lige have min tandbeskytter og resten af mit ishocky udstyr med så jeg slipper for skader!!

Ej det kunne sku være fedt med en ca Pot snart igen!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeps kunne også godt snart bruge en CA-pot......!!!! Og tåstrup er da nogenlunde tæt på kbh så os herfra ikke behøver at køre landet tyndt med DSB igen.......!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Sir Sm0keALOT

Party hos mig. Siger vi fredag, og til vi falder døde om? Eller lørdag? :lol:
Besvar