ret sygt ønske fra mig...læs gerne og kom med ideer

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Smejs

ret sygt ønske fra mig...læs gerne og kom med ideer

Indlæg af Smejs »

jeg skal have ødelagt et styks computer (bare toweret med cpu, grafikkortet plus alt det andet...ligemeget hvad der går i stykker, bare det er en del ting...)

der er lige et par retningslinier:

1 det må ikke kunne ses (eller spores)
2 det må IKKE kunne repareres...

dette er ikke et fake ønske, så i må gerne holde platte svar væk...er ligeglad med om i foreslår sølvpapir eller virusser, men kom gerne med ideer og evt. links...

ps. det er min egen pc der skal en tur igennem denne mølle...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Du kunne jo bare droppe alt det der med virusser og sådan noget har du en trappe der hvor du bor så går du op ad den og kaster pc'en af den 2-3 gang så er den 100% sikkert ødelagt og det kan ikke spores det er jo et uheld!!! :wink:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Klausen
Kontakt:

megger

Indlæg af Klausen »

brug en megger... der sender 1000v ud... du kan låne en af mig :)
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

Har en kammerat der smed sin ud fra en bro ned på en gang asfalt engang, han fik uden problemer en ny af fona.
Smejs

Indlæg af Smejs »

jeg mener det sgu seriøst gutter...er der ikke en virus der ødelægger hardware eller noget lignende?
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Der er vist en der har forsikring på sin pc....

Først vil jeg gættte mig til din pc er halv gammel da du vil gøre det nu.

Mit fif ville værer at pille strømen fra din blæser på CPU'en (Hvis den er old skal du have nyt bundkort også og så skal du have nye RAM osv....)

Hvis den ikke er old og de bare kan give dig en ny CPU.
Blyant i strømforsyninge er også god da det koster der samme som et kabinet.

Du kan også varme en konsator (Tror jeg de hedder en slags lille batt der stikker op fra bundkort) med en ligther så den lige brænder af.

De ting her over sker tit for pc'er uden hjælp, så dem vil jeg bruge.

Hvis du skal værer helt sikkert skal du have skrugetrækkeren frem og lave kortslutningere.

Har selv en bærbar, det er nemt Cola i tastaturet........
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Tror ikk du skal satse på at finde nogen software, der kan smadre dit hardware...

Tror du må ty til enten vold, væske eller volt..
en lille dråbe vand på bundkortet burde klare det.. men jeg ved ikk om det kan ses bagefter...
Billede
chaoz
Kontakt:

Indlæg af chaoz »

hvis det er en ny puter altså en XP Duron ect. skal du bare sætte en for lille køler på og åbne siden www.puch.dk og lade den stå, og "Arbejde" 30 min... så har du totalt meltdown... du kan også bare fjerne cpukøleren... så går der ca 10 sek før der kommer røg fra boardet. du kan også tage en ledning og stoppe på nogle modstande på mainboardet, forsøg dig lidt frem, tilsidst finder du 2 der kortslutter hinanden. du kan også tage og hente en bios til dit MB og opdatere, og når den har slettet cmos chippen afbryder du strømmen ... så kommer du ikke ind i den før der er installeret en ny chip. Men den med at fjerne CPU køleren, er dog den bedste fordi den tager Bundkortet med sig, den bør dog holdes under opsyn mens du gør det, ellers kan du få en lille husbrænd :D

www.puch.dk Bør ikke åbnes med mindre du ønsker en reboot :lol:

hvad er det for en cpu... hvor hurtig er den!?
:-MuSiK Er KæRlIgHeD, DeR SøGeR OrD!-:
Pilskadden Aka. 80er
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Hvis HD skal væk burde en magnet være optimal eller ?

ellers bare kortslutte i IDE indgang på HD eller DVD, Brænder m.m

Mener også man kan tage et 9 volt batteri og sætte det mod kortene lidt over det hele....
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Du kan også bare få fat i en W95.CIH virus, så skal du bare sætte datoen på din computer til d. 26/5 , også skal du bare lige køre virusen, genstarte computeren også er din computer gået helt i sort, fordi den sletter din BIOS & måske din HD!? :)
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Hunde og katte var gode engang, kan jeg huske. -Min "hund" væltede engang mit tv ned, fordi den var lidt vild ;) = ingen forsikringsprobs :D -Hvis du har eks "totalsikring" (kan ikke lige huske hvad det hedder) hos Fona, så er det nok bare at tabe den ud af vinduet. Bare man husker at gøre det inden forsikringen er udløbet. Du skal være rimelig sikker på, hvad din forsikring dækker......... Simpelt indbrud/tyveri fra aflåste kælderrum er også ret godt. Man kan have meget sådan et sted :)
Zoomy

Indlæg af Zoomy »

Du kan os kortslutte dine dreve og din HD ved at hive strømstikket ud, og sætte det ind igen et par gange mens din pc er tændt :P

en anden ting er at pille de der små mærkater på din HD af(det kan så godt ses) 8)
Smejs

Indlæg af Smejs »

det er en spritny pc 2,66 p4 og alt muligty lir...er komemt til at hænge på flere end jeg kan bruge og kan ikke komme af med hverken den ene elelr den anden...så må man jo ty til andre midler!!!

den med blæseren tror jeg at jeg vil prøve...hvor lang tid skulle det tage cirka og kan det ikke se s hvis jeg river ledningen ud eller er den ikke loddet?
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

Vil osse mene at det der med vold kan løse problemet.... Ellers lav en lille kortslutning og så vent til der kommer et ordentligt tordenvejr (håb på dem vi havde sidste år), og gi' det skylden... Der er osse nogen kloge hoveder der siger at et tordenvejr først kan give probz måneder senere - den købte min forsikring, selv om der vist nok bare var lidt for meget støv i strømforsyningen, der kom i hvert fald et pænt lys derfra.....
Smejs

Indlæg af Smejs »

kan se at den ikke er loddet...der er også en på grafikkortet geforce 4....er det begge der skal hives ud i et stykke tid?
Smejs

Indlæg af Smejs »

Fjeder skrev:Vil osse mene at det der med vold kan løse problemet.... Ellers lav en lille kortslutning og så vent til der kommer et ordentligt tordenvejr (håb på dem vi havde sidste år), og gi' det skylden... Der er osse nogen kloge hoveder der siger at et tordenvejr først kan give probz måneder senere - den købte min forsikring, selv om der vist nok bare var lidt for meget støv i strømforsyningen, der kom i hvert fald et pænt lys derfra.....
et par måneder er et par måneder for mange...den skal sendes til en butik som defekt, så den skal fejle noget man ikke kan se er selvforskyldt...så kan jeg få mine mange penge igen og nøjes med at have en fartdjævel i huset...
Haude

Indlæg af Haude »

Mener Jensinu og en til fra boardet lavede en film engang hvor de smadrede et 3 puterer.. de trak dem blandt andet efter en bil og lod dem rulle ned af en kælke bakke. ret så morsom film :lol:
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Hejsa Smejs.

Du kan da bare overclocke den. Det fatter de sgu ikke at se alligevel. Du faar blot en ny, som intet er haend...
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Mario Qbing
Geografisk sted: Rundt om hjørnet, og så til højre
Kontakt:

Indlæg af Mario Qbing »

Du kan også bag på sætte den til 115V.. Så er der ikke ret meget computer tilbage.. Ellers en magger tester er heller ikke noget dårligt valg.
-==Det er ikke værd at vide noget hvis man ikke kan fortælle andre det==-
Disease-

115v

Indlæg af Disease- »

Den med at sætte den til 115volt(jeg går ud fra du mener trykke på den lille røde knap på strømforsyningen) holder ikke. Det er mine erfaringer, dels fra et enkelt uheld med en gammel maskine og nogle (andres) forsøg med handelsskole computere, at det kun brænder strømforsyningen af. Resten af computeren virker fint når der er kommet en ny i.

-Disease-
Besvar