ret sygt ønske fra mig...læs gerne og kom med ideer
Redaktør: Moderators
ret sygt ønske fra mig...læs gerne og kom med ideer
jeg skal have ødelagt et styks computer (bare toweret med cpu, grafikkortet plus alt det andet...ligemeget hvad der går i stykker, bare det er en del ting...)
der er lige et par retningslinier:
1 det må ikke kunne ses (eller spores)
2 det må IKKE kunne repareres...
dette er ikke et fake ønske, så i må gerne holde platte svar væk...er ligeglad med om i foreslår sølvpapir eller virusser, men kom gerne med ideer og evt. links...
ps. det er min egen pc der skal en tur igennem denne mølle...
der er lige et par retningslinier:
1 det må ikke kunne ses (eller spores)
2 det må IKKE kunne repareres...
dette er ikke et fake ønske, så i må gerne holde platte svar væk...er ligeglad med om i foreslår sølvpapir eller virusser, men kom gerne med ideer og evt. links...
ps. det er min egen pc der skal en tur igennem denne mølle...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Du kunne jo bare droppe alt det der med virusser og sådan noget har du en trappe der hvor du bor så går du op ad den og kaster pc'en af den 2-3 gang så er den 100% sikkert ødelagt og det kan ikke spores det er jo et uheld!!! 

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
megger
brug en megger... der sender 1000v ud... du kan låne en af mig 
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Der er vist en der har forsikring på sin pc....
Først vil jeg gættte mig til din pc er halv gammel da du vil gøre det nu.
Mit fif ville værer at pille strømen fra din blæser på CPU'en (Hvis den er old skal du have nyt bundkort også og så skal du have nye RAM osv....)
Hvis den ikke er old og de bare kan give dig en ny CPU.
Blyant i strømforsyninge er også god da det koster der samme som et kabinet.
Du kan også varme en konsator (Tror jeg de hedder en slags lille batt der stikker op fra bundkort) med en ligther så den lige brænder af.
De ting her over sker tit for pc'er uden hjælp, så dem vil jeg bruge.
Hvis du skal værer helt sikkert skal du have skrugetrækkeren frem og lave kortslutningere.
Har selv en bærbar, det er nemt Cola i tastaturet........
Først vil jeg gættte mig til din pc er halv gammel da du vil gøre det nu.
Mit fif ville værer at pille strømen fra din blæser på CPU'en (Hvis den er old skal du have nyt bundkort også og så skal du have nye RAM osv....)
Hvis den ikke er old og de bare kan give dig en ny CPU.
Blyant i strømforsyninge er også god da det koster der samme som et kabinet.
Du kan også varme en konsator (Tror jeg de hedder en slags lille batt der stikker op fra bundkort) med en ligther så den lige brænder af.
De ting her over sker tit for pc'er uden hjælp, så dem vil jeg bruge.
Hvis du skal værer helt sikkert skal du have skrugetrækkeren frem og lave kortslutningere.
Har selv en bærbar, det er nemt Cola i tastaturet........
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
hvis det er en ny puter altså en XP Duron ect. skal du bare sætte en for lille køler på og åbne siden www.puch.dk og lade den stå, og "Arbejde" 30 min... så har du totalt meltdown... du kan også bare fjerne cpukøleren... så går der ca 10 sek før der kommer røg fra boardet. du kan også tage en ledning og stoppe på nogle modstande på mainboardet, forsøg dig lidt frem, tilsidst finder du 2 der kortslutter hinanden. du kan også tage og hente en bios til dit MB og opdatere, og når den har slettet cmos chippen afbryder du strømmen ... så kommer du ikke ind i den før der er installeret en ny chip. Men den med at fjerne CPU køleren, er dog den bedste fordi den tager Bundkortet med sig, den bør dog holdes under opsyn mens du gør det, ellers kan du få en lille husbrænd
www.puch.dk Bør ikke åbnes med mindre du ønsker en reboot
hvad er det for en cpu... hvor hurtig er den!?
www.puch.dk Bør ikke åbnes med mindre du ønsker en reboot
hvad er det for en cpu... hvor hurtig er den!?
:-MuSiK Er KæRlIgHeD, DeR SøGeR OrD!-:
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Hunde og katte var gode engang, kan jeg huske. -Min "hund" væltede engang mit tv ned, fordi den var lidt vild
= ingen forsikringsprobs
-Hvis du har eks "totalsikring" (kan ikke lige huske hvad det hedder) hos Fona, så er det nok bare at tabe den ud af vinduet. Bare man husker at gøre det inden forsikringen er udløbet. Du skal være rimelig sikker på, hvad din forsikring dækker......... Simpelt indbrud/tyveri fra aflåste kælderrum er også ret godt. Man kan have meget sådan et sted 
det er en spritny pc 2,66 p4 og alt muligty lir...er komemt til at hænge på flere end jeg kan bruge og kan ikke komme af med hverken den ene elelr den anden...så må man jo ty til andre midler!!!
den med blæseren tror jeg at jeg vil prøve...hvor lang tid skulle det tage cirka og kan det ikke se s hvis jeg river ledningen ud eller er den ikke loddet?
den med blæseren tror jeg at jeg vil prøve...hvor lang tid skulle det tage cirka og kan det ikke se s hvis jeg river ledningen ud eller er den ikke loddet?
Vil osse mene at det der med vold kan løse problemet.... Ellers lav en lille kortslutning og så vent til der kommer et ordentligt tordenvejr (håb på dem vi havde sidste år), og gi' det skylden... Der er osse nogen kloge hoveder der siger at et tordenvejr først kan give probz måneder senere - den købte min forsikring, selv om der vist nok bare var lidt for meget støv i strømforsyningen, der kom i hvert fald et pænt lys derfra.....
et par måneder er et par måneder for mange...den skal sendes til en butik som defekt, så den skal fejle noget man ikke kan se er selvforskyldt...så kan jeg få mine mange penge igen og nøjes med at have en fartdjævel i huset...Fjeder skrev:Vil osse mene at det der med vold kan løse problemet.... Ellers lav en lille kortslutning og så vent til der kommer et ordentligt tordenvejr (håb på dem vi havde sidste år), og gi' det skylden... Der er osse nogen kloge hoveder der siger at et tordenvejr først kan give probz måneder senere - den købte min forsikring, selv om der vist nok bare var lidt for meget støv i strømforsyningen, der kom i hvert fald et pænt lys derfra.....
-
Haude
-
Mario Qbing
- Geografisk sted: Rundt om hjørnet, og så til højre
- Kontakt:
115v
Den med at sætte den til 115volt(jeg går ud fra du mener trykke på den lille røde knap på strømforsyningen) holder ikke. Det er mine erfaringer, dels fra et enkelt uheld med en gammel maskine og nogle (andres) forsøg med handelsskole computere, at det kun brænder strømforsyningen af. Resten af computeren virker fint når der er kommet en ny i.
-Disease-
-Disease-