Hvad laver en DJ live?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvad laver en DJ live?

Indlæg af Liquid^ »

Jeg er ret sikker på det var mig :)

Jeg var lidt utilfreds med det du spillede en overgang men du fik da godt gang i festen.
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Ja nu er jeg da først helt forvirret :D
--=DeCain the DJ=--
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Haha ej det var pis. (: Kommer slet ikke fra Jylland og har aldrig været der (;
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

når jeg er i byen ligger jeg egentlig ikke så meget mærke til hvad dj'en laver og spiller... men hvis han laver lort i den så ligger jeg med det samme mærke til det.
for et par uger siden var jeg på et diskotek hvor dj'en valgte at spille Pitbull - i know you want me ca 7 gange... det var lige i overkanten!

men jeg har et spørgsmål til dem der er dj's herinde :) hvor mange kommer der egentlig og spørger efter en bestemt sang de gerne vil høre? og spiller dj'en det så? :P
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Der er nok ikke så mange herinde, der får deres ønsker opfyldt på et almindeligt diskotek. Det kræver som regel en god kavalergang, bambiøjne og en attitude der skråler "Du giver mig drinks i aften".
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har opfyldt 10-20 ønsker i min tid som DJ.
Det har aldrig været som det næste nummer, men løbende på en aften, hvis kundens ide passer ind så spiller jeg det.

Har engang opfyldt et ønske 10-20sek efter det kom, men der var jeg også igang med at mixe nummeret ind da pigen ønskede det :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

som mail siger - hvis det passer ind så skal de have det. Ellers så der hvor jeg spiller i øjeblikket er jeg rimelig åben, jeg spiller dels for dem som er der og musikken variere en del så den får nærmest hvad jeg kan opfylde af ønsker fra enhver. (så længe det er over 140 BPM eller alt for hardstyled eller tranced så gider jeg ikke spille det)

sådan noget som sexy bitch kan godt blive ønsket omkring 10 gange eller sådan noget hvis man er "heldig"
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Jeg var så "heldig" i lørdags, at stå kl 3 om nattten med en total fed fest på Tiger, at der kommer en op, og siger "Iiiih min veninde har fødselsdag, og hende ska vi synge for... Og så skal vi høre 80'er musik"

Ja flot tøs... På et diskotek som spiller Dance, house, trance osv.. :D
--=DeCain the DJ=--
Feedback Mathias
Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)

Indlæg af Feedback Mathias »

Det samme her spiller de folk ønsker hvis det passer ind... det skal for alt i verdnen ikke ødelægge den røde tråd !
Besvar