Jeg var lidt utilfreds med det du spillede en overgang men du fik da godt gang i festen.
Hvad laver en DJ live?
Redaktør: Moderators
Re: Hvad laver en DJ live?
Jeg er ret sikker på det var mig 
Jeg var lidt utilfreds med det du spillede en overgang men du fik da godt gang i festen.
Haha ej det var pis. (: Kommer slet ikke fra Jylland og har aldrig været der (;
når jeg er i byen ligger jeg egentlig ikke så meget mærke til hvad dj'en laver og spiller... men hvis han laver lort i den så ligger jeg med det samme mærke til det.
for et par uger siden var jeg på et diskotek hvor dj'en valgte at spille Pitbull - i know you want me ca 7 gange... det var lige i overkanten!
men jeg har et spørgsmål til dem der er dj's herinde
hvor mange kommer der egentlig og spørger efter en bestemt sang de gerne vil høre? og spiller dj'en det så? 
for et par uger siden var jeg på et diskotek hvor dj'en valgte at spille Pitbull - i know you want me ca 7 gange... det var lige i overkanten!
men jeg har et spørgsmål til dem der er dj's herinde
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Der er nok ikke så mange herinde, der får deres ønsker opfyldt på et almindeligt diskotek. Det kræver som regel en god kavalergang, bambiøjne og en attitude der skråler "Du giver mig drinks i aften".
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har opfyldt 10-20 ønsker i min tid som DJ.
Det har aldrig været som det næste nummer, men løbende på en aften, hvis kundens ide passer ind så spiller jeg det.
Har engang opfyldt et ønske 10-20sek efter det kom, men der var jeg også igang med at mixe nummeret ind da pigen ønskede det
Det har aldrig været som det næste nummer, men løbende på en aften, hvis kundens ide passer ind så spiller jeg det.
Har engang opfyldt et ønske 10-20sek efter det kom, men der var jeg også igang med at mixe nummeret ind da pigen ønskede det
som mail siger - hvis det passer ind så skal de have det. Ellers så der hvor jeg spiller i øjeblikket er jeg rimelig åben, jeg spiller dels for dem som er der og musikken variere en del så den får nærmest hvad jeg kan opfylde af ønsker fra enhver. (så længe det er over 140 BPM eller alt for hardstyled eller tranced så gider jeg ikke spille det)
sådan noget som sexy bitch kan godt blive ønsket omkring 10 gange eller sådan noget hvis man er "heldig"
sådan noget som sexy bitch kan godt blive ønsket omkring 10 gange eller sådan noget hvis man er "heldig"
Jeg var så "heldig" i lørdags, at stå kl 3 om nattten med en total fed fest på Tiger, at der kommer en op, og siger "Iiiih min veninde har fødselsdag, og hende ska vi synge for... Og så skal vi høre 80'er musik"
Ja flot tøs... På et diskotek som spiller Dance, house, trance osv..
Ja flot tøs... På et diskotek som spiller Dance, house, trance osv..
--=DeCain the DJ=--
-
Feedback Mathias
- Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)
Det samme her spiller de folk ønsker hvis det passer ind... det skal for alt i verdnen ikke ødelægge den røde tråd !