Ledighed og efteruddannelse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Ledighed og efteruddannelse

Indlæg af Sunshine »

FrZ jeg tror også der er forskel på hvilken a-kasse det er, min søster havde en rådgiver (hedder det det?) der virkelig var regelrytter. Hun SKULLE dokumentere, at hun havde søgt 2 stillinger ugentligt, dvs. 8 om måneden og rådgiveren fulgte op på det ind imellem ved at ringe til de steder, min søster sagt hun havde søgt. Og det var endda kun for at supplere op, dvs. hun havde et deltidsjob!
Så jeg tror nogle tager det med lidt lettere hånd end andre.
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Re: Ledighed og efteruddannelse

Indlæg af JayJay^^ »

Min A kasse var også regel ryttere, men så blev reglerne ændret til ikke og være så specifike, jeg skulle også nævne firmaer jeg havde søgt ved, og det gjorde jeg med telefon numre osv. og de kunne bare ringe, men ville ikke få noget ud af det, da de ikke snakkede dansk eller engelsk der :D
Det er fint nok man skal søge, men der er grænser for dumhed, har et familie medlem der er fortalte. mange af de ansøgning han fik, startede med følgene "Jeg er ikke interesseret i og få arbejde, men da jeg er på lagt og søge x antal job... blalbabla", så er det jo lidt åndsvagt, når det går ud over firmaer, tror også det var en af grundene til reglerne blev ændret
<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar