Req: Morten Breum - Drop (2009 Album)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Re: req: Morten breum - drop, fuld cd

Indlæg af Sig-Mund »

Italian Rockaz skrev: Men til gængæld vil jeg da sige du er da alt for dobbelt moralsk djmail. Bare fordi det er berum skal han lige pludselig være hellig og så skal du til at lege betjent? Hvis du selv downloader musik ulovligt og derved støtter det, kan jeg slet ikke se du skal agere på den måde..
Uden at tage parti, læs tråden igennem, og du vil opdage at det intet har med Breum at gøre, men princippet.

At det så lige er Breum det handler om, skyldes jo nok han er rimelig overhypet for tiden.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
stonemeisteren
Geografisk sted: Næstved, Denmark
Kontakt:

Indlæg af stonemeisteren »

Stefan! - jeg kommer på lørdag, kan du sørger for jeg får en fra Mr. Breum ?? :D
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Har et lidt ambivalent forhold til dette emne.
Selvom Mails mening virker lidt dobbelt moralsk, så vil jeg nu også mene at der er forskel på gå ned og købe en plade og uploade den, uanset hvem pladen var med, end hvis man PERSONLIGT (se, thats the keyword) fik pladen af artisten og gjorde det samme. Jeg er vel også hykler, eftersom jeg ikke umiddelbart har behov, lyst eller tid til at rippe og uploade andres værker, men stadig godt kunne finde på at hente et par numre ulovligt. Jesus, en 100 las på Breum også selv har gjort det.
Havde albummet været uploadet her, havde jeg da nok hentet det, da jeg som den popdreng jeg nu er ,var nysgerrig efter hvordan nummeret med Nik & Jay lød. Og et eller andet sted i mit lille hoved, havde det været i orden ,da jeg vidste jeg får albummet i morgen til rls party. Resten af numrene (hørt prews på itunes) lød ikke så spændende udover Camille Jones nummeret måske.
Jeg hentede da også X-tra EPen i nysgerrighed, hvilket jeg synes var i orden, da jeg bestilte pladen samme dag.
I det hele taget vil jeg hellere hente numrene ulovligt, hvis de ligger "frit" fremme, i stedet for at rippe den fra min CD (hvis jeg laver mix CDer til DJing).

@ Stefanbabz: Jeg ved ikke hvor ambisiøs du er mht din DJing, men tag hellere Faírgrounds og Mails råd til dig og LAD VÆRE MED AT DELE PERSONLIGE "GAVER" fra dine kollegaer, med hele verdenen :)
Jeg ville da ikke turde give dig en kopi på forhånd, hvis jeg engang (langt ude i fremtiden) får en "major" udgivelse og evt. efter-spurgt/søgt nummer.

Alle er hyklere.. thats it..

-------------
Skulle denne kommentar vise sig ikke at give nogen mening, vil jeg på forhånd gerne undskylde for at have spildt jeres tid - jeg er en smule bagstiv.

Hej hej
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

9 den gav meget god mening, især da den er skrevet med en "pænere tunge" end... andres har været hen af vejen.

Men ville personligt ikke synes, at jeg trådte nogen over tæerne ved at rls'e den, da den alligevel kommer ud med det samme. - Who cares især med sådan en skod udgivelse - minder om runes sidste. Bare numre de brænder af på 20 min på en computer, kan ikke bruges til noget som helst - og man hører dem aldrig igen (jeg var i hvert fald ikke målgruppe - og jeg købte endda runes sidste (måske derfor mit had) :))
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Her er den. Tak til dejlige "kreative" Billede, der stak mig den på vej i seng. Bliver ikke rlsed herfra da vi ikke rlser DK promoer etc..

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/267513376/Morten_Breum_-_Drop.rar
NB! Lige nu på RS, men flytter den senere når jeg er vågnet igen, hvis den ikke allerede er på alle torrent sites (så sletter jeg den bare) ;)
sunedall

Indlæg af sunedall »

Jeg siger da mange tak :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

P2P har været i gang igen ..

Kode: Vælg alt

Morten_Breum-Drop-DK-2009-P2P_INT:
http://ul.to/1hcn9c
http://rapidshare.com/files/267603731/Morten_Breum-Drop-DK-2009-P2P_INT.zip
http://rapidshare.com/files/267604398/Breum_Morten-Drop-DK-2009-P2P_INT.zip
Links fundet anden steds .. :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Gotta love.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

aroxdk skrev:hvis den ikke allerede er på alle torrent sites
Jeg er ikke så meget inde i download fra Torrent, men jeg sad og kiggede nye releases igennem på The Pirate Bay, og der lå den også nu:

http://thepiratebay.org/torrent/5054627
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Takker, og tak for "hjælpeupload" :)
(Sletter min i aften - ser populær ud ;))
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

3dotz skrev:
DjMail skrev:Haha sikke et blatant "jeg kender Morten Breum" indlæg.
Så skriv dog til Morten, hvis det er det du har lyst til.
Ja det er nemlig sådan et indlæg jeg laver her - alle kan fuckin skrive til en mand på myspace og facebook. Anyway 3dotz - der er tilbud på Cult i Fakta, go fetch. Måske du ser en flot bil du kan tage et billede af på vejen derned.
dj uggerby

Indlæg af dj uggerby »

:( Zzzzzzz

KEDELIG.... men det jo min mening...

Hvorfor genbruger den mand så meget???
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Go gas... både denne tråd og igår.. Men jo, Breums ting er da et bi-produkt af Sidekick? .. Og så en qoute fra igår: "Giv en kæmpe hånd til Klaus Christensen.. øh, det er ham der har produceret albummet" .. hmm.

Domestic er et cool nok mainstream track, der nok skal virke.

Digital Magic fyrede udelukkende bomber / beatport top 20 af som opvarmning igår, hvilket virkede meget malplaceret.
Idiot DJ'en Kjeld Tolstrup, fyrede dog MAX up under gulvet. Han havde nogle superfede numre i hans set.

Lækkert :)

Camille Jones kom åbenbart ikke? Men I like it var et cool nok nr.. Er spændt på at se hvordan albummet placerer sig...
Var der en herinde der sagde han nok kunne ville sælge 500 kopier?
Hvis man tæller dem med igår, røg der nok som start lidt over 1000+ ... Smart træk.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

han ryger max på 500... selv med promotion
frejkrt

Indlæg af frejkrt »

jeg sys han er rar og han virker flink udfra det interwiev jeg har læst med ham..... han er go til musik og dj
harald

Indlæg af harald »

Breum er super cool, flink og til at tale med meget nede på jorden trods manden har stjerne status i danmark hos rigtig mange mennesker så han stadig nede på jorden ingen stjerne nøkker at finde og så giver han den 100% gas i pulten så det hele hopper.

så frejkrt ja han er super cool og flink :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

frejkrt skrev:jeg sys han er rar og han virker flink udfra det interwiev jeg har læst med ham..... han er go til musik og dj
Hilsen Lonnie og Connie 14år.... virker han flink ud fra et interview? Er CA blevet invaderet af ARTO?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

frejkrt skrev:jeg sys han er rar og han virker flink udfra det interwiev jeg har læst med ham..... han er go til musik og dj

Jeg håber også han vil være min bedste ven 10hi
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: Req: Morten Breum - Drop (2009 Album)

Indlæg af nco »

Morten_Breum-Drop-2009-iFA

01-morten_breum-drop.mp3
02-morten_breum-domestic_(feat._nik_and_jay).mp3
03-morten_breum-blackbird_down.mp3
04-morten_breum-ease_your_mind_(feat._jo).mp3
05-morten_breum-leeches.mp3
06-morten_breum-che_fumi_(feat._giovanni_gambino).mp3
07-morten_breum-hamra.mp3
08-morten_breum-i_like_it_(feat._camille_jones).mp3
09-morten_breum-xxx_(feat._rune_rk).mp3
10-morten_breum-heads_up.mp3
11-morten_breum-cover_your_eyes.mp3
12-morten_breum-on_it.mp3
13-morten_breum-moist.mp3
14-morten_breum-hoejere_vildere_(feat._rune_rk).mp3

http://ul.to/421p38 eller
http://rapidshare.com/files/269149122/M ... 09-iFA.zip
nco\\ CHART ATTACK 1999
stacok
Geografisk sted: :-D

Re: Req: Morten Breum - Drop (2009 Album)

Indlæg af stacok »

Snupper jeg, tak nco.

Breum falder i nogles øre, og i andres ikke. That's it PUNKTUM
Barry Lloyd
Besvar