Req: Morten Breum - Drop (2009 Album)
Redaktør: Moderators
Req: Morten Breum - Drop (2009 Album)
1. Drop!
2. Domestic [Feat. Nik & Jay]
3. Blackbird Down
4. Ease Your Mind [Feat. J.O]
5. Leeches
6. Che Fumi? [Feat. Giovanni Gambino]
7. Hamra
8. I Like It [Feat. Camille Jones]
9. Xxx [Rune Rk & Morten Breum]
10. Heads Up!
11. Cover Your Eyes
12. On It!
13. Moist
14. Højere Vildere [Skru Op For Den Bitch] [Rune Rk & Morten Breum]
2. Domestic [Feat. Nik & Jay]
3. Blackbird Down
4. Ease Your Mind [Feat. J.O]
5. Leeches
6. Che Fumi? [Feat. Giovanni Gambino]
7. Hamra
8. I Like It [Feat. Camille Jones]
9. Xxx [Rune Rk & Morten Breum]
10. Heads Up!
11. Cover Your Eyes
12. On It!
13. Moist
14. Højere Vildere [Skru Op For Den Bitch] [Rune Rk & Morten Breum]
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Re: req: Morten breum - drop, fuld cd
pladen har releaseparty imorgen, men udkommer først den 24. .. jeg snakkede med breum, da jeg har et job med ham lørdag om jeg ikke skulle have et eksemplar .. og til det svarede han at det kunne vi nok godt finde ud af!
Så hvis alt går efter planen uploader jeg den søndag
im a sucker for house music
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
OMG for dig håber jeg da godt nok ik' APG eller nogle pladselskaber læser med her for så er det da ikke svært at finde ud af hvor Breum spiller lørdag og hvem der ellers spiller samme dag! Og Breum er da sikkert også glad for du lige boller ham i røven på den måde når han nu er så flink mod dig!stefanbabz skrev:pladen har releaseparty imorgen, men udkommer først den 24. .. jeg snakkede med breum, da jeg har et job med ham lørdag om jeg ikke skulle have et eksemplar .. og til det svarede han at det kunne vi nok godt finde ud af!
Gud bevares!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Måske man skulle lave copy/paste på den der og sende til Morten.
Tror jeg han ville sætte pris på - måske også en tur forbi zoo, så alle kan blive glade.
Spade
Tror jeg han ville sætte pris på - måske også en tur forbi zoo, så alle kan blive glade.
Spade
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Der er allerede taget screenshot herfra 
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Lol om pladen bliver rippet en dag før betyder jo intet - kom videre.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det var dato det handlede om - korrekt Frz.
-
stefanbabz
så kan i bare købe lortet selv, der kommer intet herfra 
-
stefanbabz
fint nok at du DjMail, gerne vil fremstå bedre, end hvad du nok egentlig er. Kan dog ikke se, hvorfor du skal skrive sådan noget pjat...? Jeg er sikker på der er en del herinde, som ville blive glade for pladen kom op. (chancen for den ligger her lørdag, er dog ufattelig stor, da pladen bliver givet til de fleste af gæsterne på train, imorgen (fredag))
At det er moralsk forkert, det kan vi hurtigt blive enige i. Men du skal ikke komme og sige, at du aldrig nogensinde har hentet, eller uploaded noget musik, som du ikke havde rettighederne til.
At det er moralsk forkert, det kan vi hurtigt blive enige i. Men du skal ikke komme og sige, at du aldrig nogensinde har hentet, eller uploaded noget musik, som du ikke havde rettighederne til.
Er du så stupid at du ikke kan se forskellen på at hente et nummer og så på det du er igang med ?
Nu får jeg da først virkelig lyst til at skrive til morten hvad fuck du har gang i.
Kan du ikke se hvor stor en moralsk lort du er ved at ligge - så fint nok. Men så orker jeg ikke prøve at forklare dig det.
Jeg forsøger at ikke at fremstå bedre end jeg er, modsat forsøger jeg heller ikke at bolle folk i røven som gavmildt stikker mig deres album gratis. Du fremstod indtil dette indlæg som værende bedre end du er - nu fremstår du bare som den lille luder du er.
Skrid ud og sut noget pik og håb der falder en single af som du kan smide på nettet.
Nu får jeg da først virkelig lyst til at skrive til morten hvad fuck du har gang i.
Kan du ikke se hvor stor en moralsk lort du er ved at ligge - så fint nok. Men så orker jeg ikke prøve at forklare dig det.
Jeg forsøger at ikke at fremstå bedre end jeg er, modsat forsøger jeg heller ikke at bolle folk i røven som gavmildt stikker mig deres album gratis. Du fremstod indtil dette indlæg som værende bedre end du er - nu fremstår du bare som den lille luder du er.
Skrid ud og sut noget pik og håb der falder en single af som du kan smide på nettet.
-
stefanbabz
Kan sagtens se forskellen - og du behøver slet ikke skrive i den tone, det er der sgu ingen der gider høre på! Men som tidligere nævnt, kan jeg godt forstå hvor plat det end måtte være - og derfor bliver scenariet, som tidligere nævnt heller ikke aktueltDjMail skrev:Er du så stupid at du ikke kan se forskellen på at hente et nummer og så på det du er igang med ?
Lad den da ligger for fanden da, hvis alle går amok over folk smider deres ting op eller siger de vil det så ender CA med at lukke.
om hvor vidt det var smart eller ej at stefanbabz at sige han får albummet eller hvad han har af aftale eller hvordan fuck han ellers får fat i det album så lad det da ligge og lad det være ved det. folk her inde skal måske lade være at kaste med sten når de selv bor i et glas hus
come on lad!
btw. god lille fredag
om hvor vidt det var smart eller ej at stefanbabz at sige han får albummet eller hvad han har af aftale eller hvordan fuck han ellers får fat i det album så lad det da ligge og lad det være ved det. folk her inde skal måske lade være at kaste med sten når de selv bor i et glas hus
come on lad!
btw. god lille fredag
Morale er godt... Dobbelt morale er?'DjMail skrev:
Jesus - Morten Breum laver kun lort - who cares? Den vil max sælge 500 kopier alligevel. Stjæl den, rip den, smid den overalt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
salgs antallet er da underordnet.
Jeg er blot harm (ja jeg er ved at blive gammel) over at en person som selv er DJ, og som skal spille med Morten, spørger efter en gratis kopi, som han så vil smide online.
I min verden er den bare no go altså.
I såfald skulle jeg også sidde og smide en masse Don Diablo bootlegs op (og så ville homoén fra skive nok blive glad) Men det ser jeg mig nu alligevel for god til at gøre over for en som deler ud af sit musik - gratis til mig.
Jeg er blot harm (ja jeg er ved at blive gammel) over at en person som selv er DJ, og som skal spille med Morten, spørger efter en gratis kopi, som han så vil smide online.
I min verden er den bare no go altså.
I såfald skulle jeg også sidde og smide en masse Don Diablo bootlegs op (og så ville homoén fra skive nok blive glad) Men det ser jeg mig nu alligevel for god til at gøre over for en som deler ud af sit musik - gratis til mig.
Hvad han gør og ikke gør er da hans sag - forstår ikke hvorfor du blander dig?
Det er på ingen måde værre end alle de andre ting, der bliver delt her på boardet - omend du måske har et personligt forhold til Breum (hope not).
Det er på ingen måde værre end alle de andre ting, der bliver delt her på boardet - omend du måske har et personligt forhold til Breum (hope not).
Har intet forhold til Breum.
har spillet med ham nogle gange, men ud over det så nej.
Men jeg mener at der er en stor forskel, kan du ikke se den - så bliver vi aldrig enige.
Lad os bare lade den ligge, jeg har min holdning og den har jeg tilkendegivet.
har spillet med ham nogle gange, men ud over det så nej.
Men jeg mener at der er en stor forskel, kan du ikke se den - så bliver vi aldrig enige.
Lad os bare lade den ligge, jeg har min holdning og den har jeg tilkendegivet.
Så skriv dog til Morten, hvis det er det du har lyst til.DjMail skrev:Haha sikke et blatant "jeg kender Morten Breum" indlæg.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Italian Rockaz
Jeg har accepteret hvordan verden hænger sammen i dag, der bliver downloader musik som aldrig før, og folk har lidt mistet respekten for det arbejde der enlig ligger bag de ting de bare henter. Men forhåbenlig vender den stille og roligt med de nye lækker tiltag som f.eks. PLAY!
Til sagen, jeg ville da også blive utrolig skuffet hvis en personer man stoler på smider ens ting ud på nette før den endda har release, det er sket for mig op til flere gange og man følger sig lige røvrandt på hvergang
Men til gængæld vil jeg da sige du er da alt for dobbelt moralsk djmail. Bare fordi det er berum skal han lige pludselig være hellig og så skal du til at lege betjent? Hvis du selv downloader musik ulovligt og derved støtter det, kan jeg slet ikke se du skal agere på den måde..
Til sagen, jeg ville da også blive utrolig skuffet hvis en personer man stoler på smider ens ting ud på nette før den endda har release, det er sket for mig op til flere gange og man følger sig lige røvrandt på hvergang
Men til gængæld vil jeg da sige du er da alt for dobbelt moralsk djmail. Bare fordi det er berum skal han lige pludselig være hellig og så skal du til at lege betjent? Hvis du selv downloader musik ulovligt og derved støtter det, kan jeg slet ikke se du skal agere på den måde..
Italian Rockaz - Glozzi - Masch Music