Er lige nødt til at blære mig..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zivago

Indlæg af Zivago »

Ravnested skrev:Jeg ved da at heat er blevet en stor succes. Det er f.eks. blevet spillet af flere store DJs. etc. Harding hvor der var fed feedback på hans track af publikum :)
Men ikke et nummer, som er røget på de store officielle charts.

Zivago
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?

Spiller alle steder efterhånden ikke cheesy electro ala Klaas, Spencer & Hill osv?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
weisz

Indlæg af weisz »

gentlemanfinn skrev:wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?

Spiller alle steder efterhånden ikke cheesy electro ala Klaas, Spencer & Hill osv?
Vil du ikke godt give mig nogle kunstnere som du ikke syntes er cheesy electro :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Men som stadig er electro ?

Hmm Leger har da en del indflydelse fra electro på hans planets udgivelser, det vil jeg ikke kalde cheeasy.

Men electro er en genre jeg er ret dårlig kendt i - men this is electro lyder bare som endnu et crazy daisy projekt
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

i ka få (forhåbentligt) alt hvad i vil ha svar på her.. ;)
http://www.thisiselectro.dk/

evt er der også deres fjæsbog..
http://www.facebook.com/group.php?gid=5 ... &ref=share
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

weisz skrev:
gentlemanfinn skrev:wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?

Vil du ikke godt give mig nogle kunstnere som du ikke syntes er cheesy electro :-)
Dirty South, D. Ramirez, Tocadisco, Dave Spoon osv.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

weisz skrev:

Martijn ten Velden, Mark Knight, Lucien Foort, Mark Spoon, Rene Amesz, Twocker, Johan Ilves etc. er navne som har gjort et indtryk på mig over de sidste par år... og nej de laver ik' kun electro, men har for de flestes vedkomne været i gamet mange år og har derfor bevæget sig rundt i genrene...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
weisz

Indlæg af weisz »

Fairground skrev:
weisz skrev:

Martijn ten Velden, Mark Knight, Lucien Foort, Mark Spoon, Rene Amesz, Twocker, Johan Ilves etc. er navne som har gjort et indtryk på mig over de sidste par år... og nej de laver ik' kun electro, men har for de flestes vedkomne været i gamet mange år og har derfor bevæget sig rundt i genrene...!
Sweet tak ! Har længe søgt efter noget der ikke er så mainstream, har du nogen fav. numre i blandt de kunstnere ? :-)
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Synes ligesom jeg fik ødelagt ideen i at fortælle hvad man var stolt af. Shame on me! :p
weisz

Indlæg af weisz »

Ravnested skrev:Synes ligesom jeg fik ødelagt ideen i at fortælle hvad man var stolt af. Shame on me! :p
Man skal ALTID huske at fejre en succes, så bare blæs på hvad andre mener :-) ?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det var heller ikke for at ødelægge din glæde :)
Det var fordi, jeg spurgte og der blev hentydet til, at jeg da vist var helt tabt bag en vogn.
Nu kan jeg ikke udstå elektrohouse, så det er på ingen måde noget jeg følger med i. Du kunne bare have fortalt hvem han har var.

Min attitude reflektere den jeg bliver tiltalt i.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Min glæde er skam heller ikke ødelagt. Rooolig nu! Musikgenre er ligesom tøjstil, skifter heletiden - samt man har forskellig stil.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hmm... Blive oplært i at producere musik... Da jeg i sin tid begyndte fik jeg basistingene at vide (MEGET basis), og så skulle jeg bare finde ud af resten selv.
BØH
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

weisz skrev:
Fairground skrev:
weisz skrev:

Sweet tak ! Har længe søgt efter noget der ikke er så mainstream, har du nogen fav. numre i blandt de kunstnere ? :-)
Johan Ilves - Wrong number, Martijn ten Velden & Lucien Foort - Bassification, Twocker - Sticth / Chopper
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Hvornår hulen har jeg sagt jeg producede! Fy faen! Har aldrig rørt det fis :D
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Re: Er lige nødt til at blære mig..

Indlæg af CrazyBrain »

Så blev man Master of Science (Cand.Polyt) i dag.. :D

Skønt med sommerferie, samt et job ventende til august.. :D
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

02 i tysk - er fucking glad!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

CrazyBrain skrev:Så blev man Master of Science (Cand.Polyt) i dag.. :D

Skål... Kan man sige andet? Det skal da fejres og i stor stil! Glæder mig så meget til jeg har en cand, så jeg kan slippe for at studere mere og rent faktisk tjene penge (andet end "lommepenge").
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

CrazyBrain skrev:Så blev man Master of Science (Cand.Polyt) i dag.. :D

Jobbet er det jeg ville være gladest for - men sommerferie og a-kasse gør mig nu også glad om hjertet :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Mange gange tillykke Crazybrain :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar