Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ravnested skrev:Jeg ved da at heat er blevet en stor succes. Det er f.eks. blevet spillet af flere store DJs. etc. Harding hvor der var fed feedback på hans track af publikum
Men ikke et nummer, som er røget på de store officielle charts.
wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?
Spiller alle steder efterhånden ikke cheesy electro ala Klaas, Spencer & Hill osv?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn skrev:wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?
Spiller alle steder efterhånden ikke cheesy electro ala Klaas, Spencer & Hill osv?
Vil du ikke godt give mig nogle kunstnere som du ikke syntes er cheesy electro
Dirty South, D. Ramirez, Tocadisco, Dave Spoon osv.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn skrev:wtf er idéen med This Is Electro? Er den genre ikke blevet gennemkneppet nok de sidste 3-4 år?
Martijn ten Velden, Mark Knight, Lucien Foort, Mark Spoon, Rene Amesz, Twocker, Johan Ilves etc. er navne som har gjort et indtryk på mig over de sidste par år... og nej de laver ik' kun electro, men har for de flestes vedkomne været i gamet mange år og har derfor bevæget sig rundt i genrene...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Martijn ten Velden, Mark Knight, Lucien Foort, Mark Spoon, Rene Amesz, Twocker, Johan Ilves etc. er navne som har gjort et indtryk på mig over de sidste par år... og nej de laver ik' kun electro, men har for de flestes vedkomne været i gamet mange år og har derfor bevæget sig rundt i genrene...!
Sweet tak ! Har længe søgt efter noget der ikke er så mainstream, har du nogen fav. numre i blandt de kunstnere ?
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
Det var heller ikke for at ødelægge din glæde
Det var fordi, jeg spurgte og der blev hentydet til, at jeg da vist var helt tabt bag en vogn.
Nu kan jeg ikke udstå elektrohouse, så det er på ingen måde noget jeg følger med i. Du kunne bare have fortalt hvem han har var.
Min attitude reflektere den jeg bliver tiltalt i.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hmm... Blive oplært i at producere musik... Da jeg i sin tid begyndte fik jeg basistingene at vide (MEGET basis), og så skulle jeg bare finde ud af resten selv.
Sweet tak ! Har længe søgt efter noget der ikke er så mainstream, har du nogen fav. numre i blandt de kunstnere ?
Johan Ilves - Wrong number, Martijn ten Velden & Lucien Foort - Bassification, Twocker - Sticth / Chopper
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
CrazyBrain skrev:Så blev man Master of Science (Cand.Polyt) i dag..
Skønt med sommerferie, samt et job ventende til august..
Skål... Kan man sige andet? Det skal da fejres og i stor stil! Glæder mig så meget til jeg har en cand, så jeg kan slippe for at studere mere og rent faktisk tjene penge (andet end "lommepenge").
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.