Har fået en iPhone hjem fra en ven som ville have mig til at se på den.
Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.
jeg prøver gendanne den -> den downloader en fil -> og så kommer den og siger det ikke muligt da der er sket en fejl (13)
har i nogen forslag til hvad det kan være? det er en 1 gen. iPhone.
iPhone fejl 13
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: iPhone fejl 13
Hvis du kan tage et billede af hvor din iPhone skriver at den "har det underligt" så giver jeg fandme en øl ibyen.Maunus skrev:Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.
Nu lyder det som om den er iorden igen efter hva du skriver, men anden gang kan en specefik fejlmeddelse gøre meget hvis man vil have hjælp. Du tager vel heller ik' din bil med på værksted og så siger "Den er i stykker" og så regner med mekanikeren kan løse det udfra den beskrivelse?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Re: iPhone fejl 13
hahaFairground skrev:Hvis du kan tage et billede af hvor din iPhone skriver at den "har det underligt" så giver jeg fandme en øl ibyen.Maunus skrev:Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.
Nu lyder det som om den er iorden igen efter hva du skriver, men anden gang kan en specefik fejlmeddelse gøre meget hvis man vil have hjælp. Du tager vel heller ik' din bil med på værksted og så siger "Den er i stykker" og så regner med mekanikeren kan løse det udfra den beskrivelse?
Næste gang jeg skal hente div. dele til bilen, så vil jeg også prøve at sige den har det underligt
Slet mig