iPhone fejl 13

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

iPhone fejl 13

Indlæg af Maunus »

Har fået en iPhone hjem fra en ven som ville have mig til at se på den.

Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.

jeg prøver gendanne den -> den downloader en fil -> og så kommer den og siger det ikke muligt da der er sket en fejl (13)

har i nogen forslag til hvad det kan være? det er en 1 gen. iPhone.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Efter at ha siddet i min pc uden at røre den i en times tid er den pludselig begyndt at udtrække den gamle software. (: Jeg gjorde intet.

Krydser fingre.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: iPhone fejl 13

Indlæg af Fairground »

Maunus skrev:Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.
Hvis du kan tage et billede af hvor din iPhone skriver at den "har det underligt" så giver jeg fandme en øl ibyen.

Nu lyder det som om den er iorden igen efter hva du skriver, men anden gang kan en specefik fejlmeddelse gøre meget hvis man vil have hjælp. Du tager vel heller ik' din bil med på værksted og så siger "Den er i stykker" og så regner med mekanikeren kan løse det udfra den beskrivelse?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Re: iPhone fejl 13

Indlæg af GamBi »

Fairground skrev:
Maunus skrev:Når jeg tænder den viser den stikket og så iTunes logo'et.. jeg prøver proppe den i iTunes og den siger hurtigt at jeg skal gendanne den da den har det underligt.
Hvis du kan tage et billede af hvor din iPhone skriver at den "har det underligt" så giver jeg fandme en øl ibyen.

Nu lyder det som om den er iorden igen efter hva du skriver, men anden gang kan en specefik fejlmeddelse gøre meget hvis man vil have hjælp. Du tager vel heller ik' din bil med på værksted og så siger "Den er i stykker" og så regner med mekanikeren kan løse det udfra den beskrivelse?
haha :-)
Næste gang jeg skal hente div. dele til bilen, så vil jeg også prøve at sige den har det underligt :)
:P
Slet mig
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Siger jo også hvad den gør :) hehe. Den viser bare det billede jeg beskriver ;)
Besvar