1Times livemix (Dance & Electro)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe Mic....... Stadig sjovt som DJs tror de er MCs....... Er det dig Prime????
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

HAHA Totalt drama i det aalborgensiske natteliv. Hvem er Kenneth88 og hvorfor skilter han ikke med han er herinde fra? Har DjMick spillet på Celcius, Envy og Under uret eller går han bare og deler visitkort ud og taler DjMail ik' alt for meget i mic'en når han endelig får lov til at gå bag pulten!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
sweebz

Indlæg af sweebz »

haha! skriv en julekalender om det :P
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af DJ Mick »

haha, ja.... bruger ik dj mick mere så ;).. det er næsten 1½år siden... ved ik rigtig hvad jeg skal bruge nu... bruger The Dabster som også står som kunstner på mixene og i id3-tag'et... men ja fedeste drama (tråd) serie nogensinde :P
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fairground skrev:HAHA Totalt drama i det aalborgensiske natteliv. Hvem er Kenneth88 og hvorfor skilter han ikke med han er herinde fra? Har DjMick spillet på Celcius, Envy og Under uret eller går han bare og deler visitkort ud og taler DjMail ik' alt for megaet i mic'en når han endelig får lov til at gå bag pulten!!!
Hihihi, det er simpelthen så morsomt :lol: - jeg troede nu ikke man gik og skiltede med man har spillet på "Under Uret"/"Tiger". Men det kan være man blot skal være virkelig inkarneret ålborgenser eller nordjyde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kenneth88

Indlæg af Kenneth88 »

<Fjernet> //dwr
weisz

Indlæg af weisz »

Hvilken udvikling denne tråd tog :-) horton-sagaen @ CA
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
sweebz

Indlæg af sweebz »

<Fjernet> //dwr
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Tal pænt og drop mudderkastningen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jamen så er det squ da ikke sjovt......
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Det er nogle vrede unge mænd vi har med at gøre her....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
sweebz

Indlæg af sweebz »

det er da li skæg man prøver at bilde folk ind at man har spillet det ene sted efter det andet, og i så og så lang tid, og så uploader man noget lort og bagefter siger man så at man faktisk kun har spillet i et år og egentlig kun høre tramp...................

hvem køber for 25-30k pioneer pult, hvis man ik aner hvordan man beatmixer og vælger at kalde et mix 'min dedikation til flanger'.................
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hvorfor må man nu ik ha en pioneer pult fordi man ik kan spille. jeg har da os en til at stå.. samme pult faktisk.. jeg spiller nok endnu dårligere end det omtalte mix. har dog ik hørt... men jeg syns det sjovt og lege engang i mellem eller hvis man har fest..

enig ik man ik skal luk lort ud om dit og dat.. men det med at man ik må ha en pult for sjov. er da dumt og lukke ud...

Billede 

så sut min boller de lavet af rustfri.. så de ruster ik selv om du har smagen af salt i munden fra i går....
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg købte da også en masse udstyr for mange år siden, og der kunne jeg da på ingen måde beatmixe.

Det er da en fantastisk dum kommentar.

Lærte du at cykle på en lånt cykel, eller havde dine forældre købt en til dig inden de vidste om du rent faktisk kunne cykle....
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

og " nu har jeg spillet ret mange steder og har aldrig hørt om dig hr mick. " er da lige så tåbeligt.. jeg har været i byen pænt mange steder i hele landet og jeg har aldrig hørt om dig sweebz.... så du må jo ergo os være ret elendig "champ"...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
sweebz

Indlæg af sweebz »

'okay' muligt mit 'kustner navn' ikke er 'sweebz' ? freak :).

Men normalt køber man da noget der er lidt nemmere at betale, finder interesse for det og derefter køber noget bedre.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Da vi ikke har set nogen konkrete beviser på tiltale, så stopper vi den her diskussion nu.
I skal være velkommen til at genoptage diskussionen, hvis I vil føre et reelt bevis, men Dj Mick er jo ikke skide opfindsomt, så mon ikke der er mere end én Dj Mick i Danmark?

EOD - so far.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail skrev:Lærte du at cykle på en lånt cykel, eller havde dine forældre købt en til dig inden de vidste om du rent faktisk kunne cykle....
Anden gang jeg lærte at cykle var det faktisk på en lånt cykel. Så kørte vi ud og købte min cykel om aftenen.

Første gang var på min egen cykel.

- og ja vi er nogle der havde brug for at lære det to gange :)

Total offtopic, men jeg kunne faktisk svare på dette spørgsmål, og det er ikke tit det sker
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe men min pointe er stadig den samme.
Kenneth88

Indlæg af Kenneth88 »

hvor blev ytringsfriheden af?! aaargh, det jeg siger er jo bare at dj mickSTAR/dabst4r er en usleben diamant der har brug for lidt vejledning, evt en studievejler, (her har der været brud mod ytringsfriheden - begået af
// dwr)

møs
Låst