1Times livemix (Dance & Electro)
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
HAHA Totalt drama i det aalborgensiske natteliv. Hvem er Kenneth88 og hvorfor skilter han ikke med han er herinde fra? Har DjMick spillet på Celcius, Envy og Under uret eller går han bare og deler visitkort ud og taler DjMail ik' alt for meget i mic'en når han endelig får lov til at gå bag pulten!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Hihihi, det er simpelthen så morsomtFairground skrev:HAHA Totalt drama i det aalborgensiske natteliv. Hvem er Kenneth88 og hvorfor skilter han ikke med han er herinde fra? Har DjMick spillet på Celcius, Envy og Under uret eller går han bare og deler visitkort ud og taler DjMail ik' alt for megaet i mic'en når han endelig får lov til at gå bag pulten!!!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
det er da li skæg man prøver at bilde folk ind at man har spillet det ene sted efter det andet, og i så og så lang tid, og så uploader man noget lort og bagefter siger man så at man faktisk kun har spillet i et år og egentlig kun høre tramp...................
hvem køber for 25-30k pioneer pult, hvis man ik aner hvordan man beatmixer og vælger at kalde et mix 'min dedikation til flanger'.................
hvem køber for 25-30k pioneer pult, hvis man ik aner hvordan man beatmixer og vælger at kalde et mix 'min dedikation til flanger'.................
hvorfor må man nu ik ha en pioneer pult fordi man ik kan spille. jeg har da os en til at stå.. samme pult faktisk.. jeg spiller nok endnu dårligere end det omtalte mix. har dog ik hørt... men jeg syns det sjovt og lege engang i mellem eller hvis man har fest..
enig ik man ik skal luk lort ud om dit og dat.. men det med at man ik må ha en pult for sjov. er da dumt og lukke ud...
så sut min boller de lavet af rustfri.. så de ruster ik selv om du har smagen af salt i munden fra i går....
enig ik man ik skal luk lort ud om dit og dat.. men det med at man ik må ha en pult for sjov. er da dumt og lukke ud...
så sut min boller de lavet af rustfri.. så de ruster ik selv om du har smagen af salt i munden fra i går....

Da vi ikke har set nogen konkrete beviser på tiltale, så stopper vi den her diskussion nu.
I skal være velkommen til at genoptage diskussionen, hvis I vil føre et reelt bevis, men Dj Mick er jo ikke skide opfindsomt, så mon ikke der er mere end én Dj Mick i Danmark?
EOD - so far.
I skal være velkommen til at genoptage diskussionen, hvis I vil føre et reelt bevis, men Dj Mick er jo ikke skide opfindsomt, så mon ikke der er mere end én Dj Mick i Danmark?
EOD - so far.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Anden gang jeg lærte at cykle var det faktisk på en lånt cykel. Så kørte vi ud og købte min cykel om aftenen.DjMail skrev:Lærte du at cykle på en lånt cykel, eller havde dine forældre købt en til dig inden de vidste om du rent faktisk kunne cykle....
Første gang var på min egen cykel.
- og ja vi er nogle der havde brug for at lære det to gange
Total offtopic, men jeg kunne faktisk svare på dette spørgsmål, og det er ikke tit det sker
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!