Fest tøj

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Fest tøj

Indlæg af Maunus »

Søger hjemmesider eller butikker hvor jeg kan finde butterfly, seler og andet i den dur som ikke er for gammel dags. Desuden kunne det være fedt hvis ngen kender en side man kan finde en skjorte som passer til.

Takker
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Din lokale tøjbutik (gå efter dressman eller noget i den dur, hvis du selv skal betale) er et rigtigt godt sted at starte, da alle skjorter, jakker og andet derhenaf har forskellige pasformer, så du skal nok prøve det på..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg har med vilje aldrig købt sko, skjorter mv. over nettet, har aldrig prøvet det man ser, så om det passer, og om det sidder godt osv. kan man ikke bare lige prøve - så hellere finde det i en fysisk butik.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

amh skrev:Jeg har med vilje aldrig købt sko, skjorter mv. over nettet, har aldrig prøvet det man ser, så om det passer, og om det sidder godt osv. kan man ikke bare lige prøve - så hellere finde det i en fysisk butik.
Man kan evt. prøve tøjet først, og derpå finde det i en net-butik -OHHHH WHAT REVELATIONS :O
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor henne, men bor du i det nordjyske kan jeg anbefale Kejserens Klæder
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar