Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Søger hjemmesider eller butikker hvor jeg kan finde butterfly, seler og andet i den dur som ikke er for gammel dags. Desuden kunne det være fedt hvis ngen kender en side man kan finde en skjorte som passer til.
Din lokale tøjbutik (gå efter dressman eller noget i den dur, hvis du selv skal betale) er et rigtigt godt sted at starte, da alle skjorter, jakker og andet derhenaf har forskellige pasformer, så du skal nok prøve det på..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg har med vilje aldrig købt sko, skjorter mv. over nettet, har aldrig prøvet det man ser, så om det passer, og om det sidder godt osv. kan man ikke bare lige prøve - så hellere finde det i en fysisk butik.
amh skrev:Jeg har med vilje aldrig købt sko, skjorter mv. over nettet, har aldrig prøvet det man ser, så om det passer, og om det sidder godt osv. kan man ikke bare lige prøve - så hellere finde det i en fysisk butik.
Man kan evt. prøve tøjet først, og derpå finde det i en net-butik -OHHHH WHAT REVELATIONS :O
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.