med mig kommer deejay wonder og dj freeload, i hvert fald fra det jyske.. Der er masser flere herindefra med os, men de er tjøvenhavnereStim skrev:Hvor mange kommer fra det jyske og skal opleve Sensaaa foruden Sunshine?
[15/11 2008] Sensation i Parken?
Redaktør: Moderators
Jeg er sq ikke tjøvenhavnerSunshine skrev:med mig kommer deejay wonder og dj freeload, i hvert fald fra det jyske.. Der er masser flere herindefra med os, men de er tjøvenhavnereStim skrev:Hvor mange kommer fra det jyske og skal opleve Sensaaa foruden Sunshine?
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Kæmpe DJ’s i Parken:
http://www.bt.dk/article/20080923/musiknyt/80923100/
Kan ikke lige få det bekræftet da jeg ikke kan tilgå Sensations website... Men wtf.
Kan ikke lige få det bekræftet da jeg ikke kan tilgå Sensations website... Men wtf.
I godmorgen DK var det kun Ingrosso, TIGA og Rune RK der blev nævnt :) - fedt at man har kunne se dem alle inden for det sidste år på små klubber i KBH :PPsyClone skrev:Kæmpe DJ’s i Parken:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Super nedern line up. Ingrosso og Angello er blevet så gennemtæskede de sidste par år her i norden og det samme med Rune RK.
At leje 2/3 af Den svenske house mafia og så Rune RK er da nok den mest fantasiløse line up man kan forstille sig. Mangler bare at Kato eller Klaas også kommer på line up'en så er der virkelig dømt provins disko.
Hvor er navne som Guetta, Laidback Luke, Kleinenberg, Väth, Deadmau5, Leger, Funkerman, Dubfire, PVD, AVB, Fijneman, Patric la Funk, Eric Morillo, Carl Cox, Preach, Patterson, Tyas eller noget andet der kan give bare en smule spænding.
Hvis der bliver udsolgt så skal jeg helt sikkert ind og score nogle penge på at sælge min billet dyrt foran parken.
At leje 2/3 af Den svenske house mafia og så Rune RK er da nok den mest fantasiløse line up man kan forstille sig. Mangler bare at Kato eller Klaas også kommer på line up'en så er der virkelig dømt provins disko.
Hvor er navne som Guetta, Laidback Luke, Kleinenberg, Väth, Deadmau5, Leger, Funkerman, Dubfire, PVD, AVB, Fijneman, Patric la Funk, Eric Morillo, Carl Cox, Preach, Patterson, Tyas eller noget andet der kan give bare en smule spænding.
Hvis der bliver udsolgt så skal jeg helt sikkert ind og score nogle penge på at sælge min billet dyrt foran parken.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Selvom det ikke er specielt overraskende eller opfindsomt synes jeg det er et ganske fint line up.
Angello og Ingrosso er i hvert fald fest garanti for mit vedkommen, Tiga har jeg stadig til gode men håber han lever op til forventningerne. Erick E kunne jeg godt undvære med lader til han bare følger med i Sensation pakken.
Rune RK og Kjeld er måske ikke de mest interessante danske djs når man ser hvor stort udbud vi har, men de har i hvert fald masser af erfaring og har prøvet at spille for store crowds før.
Angello og Ingrosso er i hvert fald fest garanti for mit vedkommen, Tiga har jeg stadig til gode men håber han lever op til forventningerne. Erick E kunne jeg godt undvære med lader til han bare følger med i Sensation pakken.
Rune RK og Kjeld er måske ikke de mest interessante danske djs når man ser hvor stort udbud vi har, men de har i hvert fald masser af erfaring og har prøvet at spille for store crowds før.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Hva sker der for en kedelig lineup, jeg gider næsten ikke tage derover nu... de har virkelig lokket folk i en fælde efter min mening. Som der bliver nævnt længere oppe har de jo allerede spillet her i løbet af de sidste 2 år ca. ærgeligt ærgeligt. Er jeg den eneste der havde håbet på 1-2 trance djs ?
Det kunne de sku godt have gjort bedre. ommer sensation
Det kunne de sku godt have gjort bedre. ommer sensation
Tror jeg spare pengene youtuber eventet, og tager til Amsterdam arena næste år, der tør de sku ikke satse på et line-up som er SÅ mainstream !
Og så tager man også lige Black med, samt defQon og Q-base og slutter af med Qlimax KATCHING ! =)
Og så tager man også lige Black med, samt defQon og Q-base og slutter af med Qlimax KATCHING ! =)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?