[15/11 2008] Sensation i Parken?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Stim skrev:Hvor mange kommer fra det jyske og skal opleve Sensaaa foruden Sunshine?
med mig kommer deejay wonder og dj freeload, i hvert fald fra det jyske.. Der er masser flere herindefra med os, men de er tjøvenhavnere :D
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Sunshine skrev:
Stim skrev:Hvor mange kommer fra det jyske og skal opleve Sensaaa foruden Sunshine?
med mig kommer deejay wonder og dj freeload, i hvert fald fra det jyske.. Der er masser flere herindefra med os, men de er tjøvenhavnere :D
Jeg er sq ikke tjøvenhavner :P Men jeg kommer også fra det jyske og skal følges med en flok eksil-jyder.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kommer muligvis også.
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Indlæg af Stim »

Kanon! Jeg er jo det bedste man kan være - en kbh'er ; ) Og i den sammenhæng ku det jo godt være, at det jyske folk manglede et sted at få et par øl inden showet! Sådan lidt CA samling med Co. hehe..
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Sensation på dansk jord skal opleves. Count me in!
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Der kommer 3 jyder til, eller retter 3 Nordjyder mere. Mig og 2 venner. Så skal der sku drikkes.
Celebrate Your Life With House
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Hvad er deluxe???
farmer

Indlæg af farmer »

Jeg regner også med at tage turen fra Aalborg af :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg har fået tilsendt 2 regular billetter. Bestilte kun 1.
Hvad fuck mon det skal betyde?

Tør man sælge den ene?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tjek deres serie nummer op imod hinanden.
Ta den ene med, få en mate til at forsøge sig med at gå ind med den, kommer han ind, har du hans oprindelige billet i lommen, sammen med din xtra. Den du har i overskud sælger du så bare - og håber den virker - for ellers kører du dårlig stil :)
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Nummeret under stregkoden er det samme på begge to.
Så går den nok ikke. Men hvorfor faen har jeg modtaget 2 stk.?

Og så med 2 ugers mellemrum. Weird.
shevadk
Geografisk sted: Randers

Indlæg af shevadk »

Vi er 6 gutter fra Randers som ikke vil la sådan en mulighed gå fra os..
Vi var også til Tiesto så vi har startet vores egen lille tradition..

Næste år blir det måske tiesto igen...

God Koncert til alle her på siden...
La Onorata Societá = Chart Attack
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Kæmpe DJ’s i Parken:
http://www.bt.dk/article/20080923/musiknyt/80923100/

Kan ikke lige få det bekræftet da jeg ikke kan tilgå Sensations website... Men wtf.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

PsyClone skrev:Kæmpe DJ’s i Parken:
http://www.bt.dk/article/20080923/musiknyt/80923100/

Kan ikke lige få det bekræftet da jeg ikke kan tilgå Sensations website... Men wtf.
I godmorgen DK var det kun Ingrosso, TIGA og Rune RK der blev nævnt :) - fedt at man har kunne se dem alle inden for det sidste år på små klubber i KBH :P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

forsatan jeg savner Laidback Luke..
ingrosso og angello er dem der holder et bette smil oppe hos mig..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Super nedern line up. Ingrosso og Angello er blevet så gennemtæskede de sidste par år her i norden og det samme med Rune RK.

At leje 2/3 af Den svenske house mafia og så Rune RK er da nok den mest fantasiløse line up man kan forstille sig. Mangler bare at Kato eller Klaas også kommer på line up'en så er der virkelig dømt provins disko.

Hvor er navne som Guetta, Laidback Luke, Kleinenberg, Väth, Deadmau5, Leger, Funkerman, Dubfire, PVD, AVB, Fijneman, Patric la Funk, Eric Morillo, Carl Cox, Preach, Patterson, Tyas eller noget andet der kan give bare en smule spænding.

Hvis der bliver udsolgt så skal jeg helt sikkert ind og score nogle penge på at sælge min billet dyrt foran parken.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fairground skrev:Hvis der bliver udsolgt...
Says it all... Tror de havde regnet med at have udsolgt for længst - ohh well :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Selvom det ikke er specielt overraskende eller opfindsomt synes jeg det er et ganske fint line up.

Angello og Ingrosso er i hvert fald fest garanti for mit vedkommen, Tiga har jeg stadig til gode men håber han lever op til forventningerne. Erick E kunne jeg godt undvære med lader til han bare følger med i Sensation pakken.

Rune RK og Kjeld er måske ikke de mest interessante danske djs når man ser hvor stort udbud vi har, men de har i hvert fald masser af erfaring og har prøvet at spille for store crowds før.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
farmer

Indlæg af farmer »

Hva sker der for en kedelig lineup, jeg gider næsten ikke tage derover nu... de har virkelig lokket folk i en fælde efter min mening. Som der bliver nævnt længere oppe har de jo allerede spillet her i løbet af de sidste 2 år ca. ærgeligt ærgeligt. Er jeg den eneste der havde håbet på 1-2 trance djs ?
Det kunne de sku godt have gjort bedre. ommer sensation :(
weisz

Indlæg af weisz »

Tror jeg spare pengene youtuber eventet, og tager til Amsterdam arena næste år, der tør de sku ikke satse på et line-up som er SÅ mainstream !
Og så tager man også lige Black med, samt defQon og Q-base og slutter af med Qlimax KATCHING ! =)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Besvar