E-pusher af Martin Thorborg

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Echelon
Kontakt:

E-pusher af Martin Thorborg

Indlæg af Echelon »

Hey

Er der nogen af jer der har erfaring med denne bog? Står nemlig og overvejer at købe den, men den koster 1900kr! Så skal man altså også være sikker på at den er i orden:)
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Godt nok bidrager jeg ikke til din tråd. Men tænkte straks på

http://foocah.com/e-thug.jpg
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Hehe, ja det billede gav ikke meget mening :-)
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Læste at bogen kun er 123 sider lang, det er godt nok ikke 1900 kr værd. Amerikanske bøger af samme type bliver solgt for 50 kr!
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Jeg tror måske indholdet betyder mest. På mange sider siger de at det er meget ligetil, uden så meget udenoms snak. Jeg har læst en del af de amerikanske bøger, og der er RIGTIG meget udenoms snak og reklame.

Så heller 123 sider god, brugbar info, end 400 uden brugbar info.

Men som sagt, jeg har ikke læst den, så jeg ved ikke hvordan den i virkeligheden er.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Vil bare mene at prisen er for høj, verison 1 af bogen ligger på warez-dk, så kan du jo vurdere om du synes at den er det værd, og købe v. 2.0.

Min personlige holdning er, at en person, der prøver at sælge en e-bog på 123 sider for 1800 kr, burde have 0 kunder, men sådan er markedet åbenbart ikke, da folk ser ham hr. thorborg som en guru.
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Warez-dk? Hvor er det? Har du mulighed for at ligge den op for mig et sted? Så kan jeg da lige vurdere om version 2.0 kunne være pengene værd...
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Ligemeget, jeg fandt den:-) Tak...!!
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl! :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ocean skrev:Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl! :)
Læs på CBS, der kan man få lov til at høre "Kotler" lignende personer snakke hele dagen :P

Udover det så er det nemt som studerende at komme gratis med til de arrangementer :) - det er næsten altid undervisere der står bag dem, så er det bare at snakke med dem [selvsagt udvise stor interesse for projektet].
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Ocean skrev:Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl! :)
Det er rigtigt, men i og med der er rimelig stor konkurence på det marked, tvivler jeg på, at denne bog er SÅ meget mere værd end en ligende amerikansk bog.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Altså, inde fra hans egen hjemmeside, kan man hente den lille version gratis.

Det firma jeg arbejder har købt den store version... og mit bud er at 1800 kr hurtigt kan være tjent ind...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Puuuuha 5 kr i bødekassen for at sige Kotler.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Puuuuha 5 kr i bødekassen for at sige Kotler.
:oops:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

For satan hvor har jeg brugt for mange penge på litteratur fra og om den fanatiske mand - Kotler
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Besvar