E-pusher af Martin Thorborg
Redaktør: Moderators
E-pusher af Martin Thorborg
Hey
Er der nogen af jer der har erfaring med denne bog? Står nemlig og overvejer at købe den, men den koster 1900kr! Så skal man altså også være sikker på at den er i orden:)
Er der nogen af jer der har erfaring med denne bog? Står nemlig og overvejer at købe den, men den koster 1900kr! Så skal man altså også være sikker på at den er i orden:)
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Jeg tror måske indholdet betyder mest. På mange sider siger de at det er meget ligetil, uden så meget udenoms snak. Jeg har læst en del af de amerikanske bøger, og der er RIGTIG meget udenoms snak og reklame.
Så heller 123 sider god, brugbar info, end 400 uden brugbar info.
Men som sagt, jeg har ikke læst den, så jeg ved ikke hvordan den i virkeligheden er.
Så heller 123 sider god, brugbar info, end 400 uden brugbar info.
Men som sagt, jeg har ikke læst den, så jeg ved ikke hvordan den i virkeligheden er.
Vil bare mene at prisen er for høj, verison 1 af bogen ligger på warez-dk, så kan du jo vurdere om du synes at den er det værd, og købe v. 2.0.
Min personlige holdning er, at en person, der prøver at sælge en e-bog på 123 sider for 1800 kr, burde have 0 kunder, men sådan er markedet åbenbart ikke, da folk ser ham hr. thorborg som en guru.
Min personlige holdning er, at en person, der prøver at sælge en e-bog på 123 sider for 1800 kr, burde have 0 kunder, men sådan er markedet åbenbart ikke, da folk ser ham hr. thorborg som en guru.
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl! 
Læs på CBS, der kan man få lov til at høre "Kotler" lignende personer snakke hele dagen :POcean skrev:Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl! :)
Udover det så er det nemt som studerende at komme gratis med til de arrangementer :) - det er næsten altid undervisere der står bag dem, så er det bare at snakke med dem [selvsagt udvise stor interesse for projektet].
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er rigtigt, men i og med der er rimelig stor konkurence på det marked, tvivler jeg på, at denne bog er SÅ meget mere værd end en ligende amerikansk bog.Ocean skrev:Det kan godt være at 1800 kr. virker meget, men hvis det kan øge ens omsætning betydeligt og slæbe flere mennesker i biksen, så skal man ikk ha særlig mange kunder får regnestykket er lig nul. Jeg forstår så ikke dem som betaler flere tusinde kroner for at komme ind og høre Philip Kotler i København, altså jeg ville nu gerne hvis jeg kunne få en til at sponsorere billetten.. Ingen tvivl!
-
kalleanker