Import af iPhone fra USA

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

hvor genialt 8)
Barry Lloyd
axci

Indlæg af axci »

Er det lettere at få fat i en iPhone igennem UK? Mener dog at have læst at den er 500 kr dyrere for en 8gb model i england.
Jeg tænker også på at komme uden om den binding som O2 vil have man binder sig til.
zaicrez
Geografisk sted: La la land

Indlæg af zaicrez »

axci skrev:Er det lettere at få fat i en iPhone igennem UK? Mener dog at have læst at den er 500 kr dyrere for en 8gb model i england.
Jeg tænker også på at komme uden om den binding som O2 vil have man binder sig til.
Det billigste (og nemmeste imo) er uden tvivl at købe den gennem venner/bekendte/familie der har adresse i USA, og som kan bestille den gennem apple webstore - hele fidusen er lidt at du ikke binder dig til noget abonnement ved at købe telefonen, men først binder dig når du registere via iTunes.
Så når du modtager din telefon får du (så vidt jeg ved) et AT&T kort med, men som der ingen abonnement er på - og så lader du bare vær' med at registere, og jailbreaker din iPhone - så er den klar til brug :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvis jeg var til iPhone, så ville jeg vente lidt på den europæiske udgave:
Apple har bestilt ti millioner iPhones med 3G
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Jeg skal helt klart have en iPhone med hjem fra Hongkong når jeg skal afsted til efteråret - pt. koster en 4gb version i omegnen af 2.000 DKK - det er lige til at overkomme :)

Måske kan jeg endda til den tid få en med 3G...
Daffy
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Daffy^ skrev:Jeg skal helt klart have en iPhone med hjem fra Hongkong når jeg skal afsted til efteråret - pt. koster en 4gb version i omegnen af 2.000 DKK - det er lige til at overkomme :)

Måske kan jeg endda til den tid få en med 3G...
Kan ikke betale sig og købe 4gb versionen, gav 2200 for 8gb for den billigste, jeg købe derovre forrige uge, så mon ikke de er faldet mere til den tid, plus det ikke kan betale sig og betale ekstra for en sim unlocked eller jailbreaked, gør det selv. De går efter og holde samme pris 4088 HKD, men går du lidt ud i yderkanterne i "mobile heaven" eller op på 3 sal, så kan de findes noget billigere, men husk og spørg om det er second hand, der er en del secodhand shops
<---------------------------->
§1 I'm always right
EMR

Indlæg af EMR »

River lige fat i dette topic igen.

Sagen er at jeg skal 3 uger til USA i sommerferien, og overvejer kraftigt at købe en iPhone 3G. Er det muligt at købe dem UDEN abonnoment, så man bare fyrer sit eget simkort i, eller hvordan foregår det helt præcist?
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Nej, dette er ikke muligt mere...

1. Du skal nu tegne abb. i butikken i USA som vi kender det fra danmark.
2. Det hul der blev brugt til unlocking af Iphone ver. 1, er nu blevet lukket. Men mon ikke de finder en vej ind i 3g modelen, dog ser det ikke sådan ud pt.

Såvidt jeg har hørt man ikke i USA købe den uden abb.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Så det er slet ikke en mulighed at købe den derover mere? Altså 3G versionen?
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Nej, det tror jeg ikke. Så vidt jeg har forstået, så skal abb. tegnes i butikken, og telefonen skal så aktives inden for 30dage, ellers får man en "staf" på 150$. Om det bliver sådan, eller om det stadig kun er på rygte plan, har jeg ikke lige kunne læse mig frem til endnu. Men som det ser ud pt., er det ikke muligt. Husk telefonen os først kommer den 11 juli. også i USA.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Damn.. Så det vel næsten billigere at købe den herhjemme når den kommer :/

Det er også først deromkring vi skal derover.
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

hopper lige på tråden også.. :b

Kender en, der kender en der skal til Kina her om en uge.
så tænkte på om det kunne betale sig at få en med hjem..

Og hvor meget arbejde skal jeg bruge på at få den unlocked og Jailbreaked osv.
.. og er det svært? :S
Aner ikke en skid om alt det endnu.. :D

Mvh
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Nu ved jeg ikke om det er 3G versionen du er på jagt efter, hvis det er er jeg ikke sikker på den kan unlockes endnu, men der kan være sket meget efter jeg tjekkede sidst

Mht til køb afhænger det af hvor han skal hen, sidst jeg undersøgte 3G dernede (17/7) var den kun kommet i et par test steder, for 3G er ikke så udbredt dernede endnu.

Er det derimod den rigtige version du er ude efter, er den utolig nem og unlocke og jailbreake, kan gøres på 10 min som begynder, det kan det godt betale sig, jeg gav jeg gav 2000 for min, var dog i Hong Kong, men hvis man spørger i de skumle gade mobilbikse i Kina, har jeg fundet den flere steder til under 4000 CNY/RMB, så er nok faldet en del siden, er efterhånden et stykke tid siden jeg var der sidst. Hvis han skal til et sted i nærheden af Hong Kong og har et M visum, kan det anbefales og tage dertil, der er et sted hvor de har massere af dem, havde de ihvertfald for 6 mdr siden.

Han skal lige være opmærksom på man max må tage for 1350 med hjem, men flyver han videre fra CPH til AAL er muligheden for og blive tjekket i tolden meget lille, har aldrig set en tolder der :)
§1 I'm always right
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

http://lifehacker.com/399198/jailbreak- ... ith-winpwn

Kender ikke noget til noget, men er IPhone 2.0 ikke den nye? Ellers bare never mind :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Jo, det er den nye, men kan kun jailbreakes og ikke unlockes, jailbreak er bare så man kan bruge 3rd part programmer
§1 I'm always right
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Mange tak for svar Jayjay!!

Vil lige hører ham ad.. vender måske tilbage :)
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Hvorfor ik bare have den gamle Iphone og køre 2.0 på den ;) Det funker fint..

Men det er noget lettere at finde en på dba.dk
--=DeCain the DJ=--
Besvar