Import af iPhone fra USA

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

zoonestar
[Ltd edition]

Import af iPhone fra USA

Indlæg af zoonestar »

Kan huske for noget tid siden at der var et topic oppe omkring import fra USA, hvor der var en der linkede til en dansk/ amerikans side. Så ville høre om der er en der kan fixe det igen eller har en anden og bedre måde at få sig en iphone fra USA på. Og nej ikke ebay- damn de ripper sku folk!
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

som gentlemanfinn siger kig der.. der en del ting du skal overveje, og være klar over inden du begynder at ville anskaffe dig en iPhone.. hvis du da vil bruge telefon-delen.

det er nemli ikke muligt at en iphone med firmware 1.1.2 op uden at bruge En form for "Turbosim".

er du heldig at få fat i en 1.1.1 kan det meget enkelt og hurtigt klares uden nogle fysiske materialer.

den nyeste firmware 1.1.3 er det så vidt jeg ved heller ikke muligt at Unlocke så du kan burge telefondelen. i hvert fald ikke uden et "Turbosim".

du skal også være klar over at der er 2 udtryk der florerer:

1. JailBreak = Et jailbreak, åbner telefonen for 3. parts software, via en "Installer"

2. Unlock = Unlock gir dig mulighed for at bruge telefon delen. en iphone, der kun er jailbreaket, kan derfor ikke ringe eller sms'e.

en anden ting er et "TurboSim" det er en form for simkort, som skal skæres til og sættes på dit nuværende simkort, og så isættes din iphone.
dette har jeg hørt skulle være en forholdsvis omfattende operation. dog har jeg ikke selv prøvet det.

men følg med på http://iphone.vildmedmac.dk

// kloojve
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kender efterhånden en hel del med IPhones købt fra USA... Det er vist bestemt ret muligt, hvordan de har gjort har jeg dog ikke tjek på :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

http://www.americanshopper.dk/

Evt. en mulighed, hvis du ikke kender nogle venner, som rejser til staterne i ny og næ.
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

igen.. undersøg mulighederne for at UNLOCK din iphone.. ellers står du tilbage med en DYR ipod..

som jeg har skrevet tidligere er det muligt at unlocke 1.1.2 iphones, men kun med TURBO SIM kort... og det er altså små 60$ der skal lægges oveni prisen.. samt en del arbeje.. der kan gå galt!
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg tror pt ikke de nye iPhones kan unlockes. Kender en der har to gamle han overvejer at sælge .. dyrt ;)
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

dem med firmware 1.1.3 kan så vidt jeg ved endnu ikke unlockes hverken med turbo sim eller lign. dog er det muligt at jailbreake dem...

iphones, med firmware 1.1.2 kan som nævnt 3 gange nu, GODT!!!! unlockes.. iphones med denne firmware, er dem der pt er flest af.. også dem man tit ser til salg rundt omkring.

de unlockes.. via en form for turbosim.

1.1.1 kan unlockes, uden noget hardware..
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har 2 stk unlocked og klar til brug, til salg...

4000kr, stk. :)
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

kloojve skrev:jeg har 2 stk unlocked og klar til brug, til salg...

4000kr, stk. :)
Har du solgt dem :D

Hvad med Dansk menu, er det klaret, og har du lige nogle billeder, så man kan se om de er brugt eller slidt? :D

Kunne muligvis godt værer intresseret
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har dem stadig.. har dog en anden køber.. så du skal være hurtig..

de er helt sprit nye.. der sidder stadig film på telefonen.. dog har jeg haft pakket dem ud af æsken for at kunne unlocke og installere..
der er dansk menu osv på.. de er jailbreaket op til firmware 1.1.2

fang mig i om hvis du er interesseret..
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

kloojve skrev:jeg har dem stadig.. har dog en anden køber.. så du skal være hurtig..

de er helt sprit nye.. der sidder stadig film på telefonen.. dog har jeg haft pakket dem ud af æsken for at kunne unlocke og installere..
der er dansk menu osv på.. de er jailbreaket op til firmware 1.1.2

fang mig i om hvis du er interesseret..
kan værer jeg spørger dumt, men kan jeg bare tage mit sim kort og så bare sætte over i telefonen
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeps.. du skal dog indtaste dine kontakter(telefonnumre) du kan ikke overføre dem fra simkort til mobil.

men de er parat til brug med det samme
Silian^

Indlæg af Silian^ »

kloojve skrev:jeps.. du skal dog indtaste dine kontakter(telefonnumre) du kan ikke overføre dem fra simkort til mobil.

men de er parat til brug med det samme
Kan man ikke bruge Zyb?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

SILLIAN!!!! du skal satme ikke bruge Zyb med din arbejdsplads, kan du så pisse ind og brug din arbejdsgivers alternativ :)
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nix.. ZYB virkede ikke for mig i november i hvert fald..
Silian^

Indlæg af Silian^ »

DjMail skrev:SILLIAN!!!! du skal satme ikke bruge Zyb med din arbejdsplads, kan du så pisse ind og brug din arbejdsgivers alternativ :)
zyb er bare lækkert 8)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Der er kommet en app. i installeren som hedder iSim så man slipper for at indtaste alle sine numre igen.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

Trækker desværre, min intreresse i Land igen Kloojve, da jeg fandt noget andet.
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

de er også solgt :)
Besvar