Import af iPhone fra USA
Redaktør: Moderators
Import af iPhone fra USA
Kan huske for noget tid siden at der var et topic oppe omkring import fra USA, hvor der var en der linkede til en dansk/ amerikans side. Så ville høre om der er en der kan fixe det igen eller har en anden og bedre måde at få sig en iphone fra USA på. Og nej ikke ebay- damn de ripper sku folk!
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
tjek her http://iphone.vildmedmac.dk/
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
som gentlemanfinn siger kig der.. der en del ting du skal overveje, og være klar over inden du begynder at ville anskaffe dig en iPhone.. hvis du da vil bruge telefon-delen.
det er nemli ikke muligt at en iphone med firmware 1.1.2 op uden at bruge En form for "Turbosim".
er du heldig at få fat i en 1.1.1 kan det meget enkelt og hurtigt klares uden nogle fysiske materialer.
den nyeste firmware 1.1.3 er det så vidt jeg ved heller ikke muligt at Unlocke så du kan burge telefondelen. i hvert fald ikke uden et "Turbosim".
du skal også være klar over at der er 2 udtryk der florerer:
1. JailBreak = Et jailbreak, åbner telefonen for 3. parts software, via en "Installer"
2. Unlock = Unlock gir dig mulighed for at bruge telefon delen. en iphone, der kun er jailbreaket, kan derfor ikke ringe eller sms'e.
en anden ting er et "TurboSim" det er en form for simkort, som skal skæres til og sættes på dit nuværende simkort, og så isættes din iphone.
dette har jeg hørt skulle være en forholdsvis omfattende operation. dog har jeg ikke selv prøvet det.
men følg med på http://iphone.vildmedmac.dk
// kloojve
det er nemli ikke muligt at en iphone med firmware 1.1.2 op uden at bruge En form for "Turbosim".
er du heldig at få fat i en 1.1.1 kan det meget enkelt og hurtigt klares uden nogle fysiske materialer.
den nyeste firmware 1.1.3 er det så vidt jeg ved heller ikke muligt at Unlocke så du kan burge telefondelen. i hvert fald ikke uden et "Turbosim".
du skal også være klar over at der er 2 udtryk der florerer:
1. JailBreak = Et jailbreak, åbner telefonen for 3. parts software, via en "Installer"
2. Unlock = Unlock gir dig mulighed for at bruge telefon delen. en iphone, der kun er jailbreaket, kan derfor ikke ringe eller sms'e.
en anden ting er et "TurboSim" det er en form for simkort, som skal skæres til og sættes på dit nuværende simkort, og så isættes din iphone.
dette har jeg hørt skulle være en forholdsvis omfattende operation. dog har jeg ikke selv prøvet det.
men følg med på http://iphone.vildmedmac.dk
// kloojve
http://www.americanshopper.dk/
Evt. en mulighed, hvis du ikke kender nogle venner, som rejser til staterne i ny og næ.
Evt. en mulighed, hvis du ikke kender nogle venner, som rejser til staterne i ny og næ.
-
kloojve
- Kontakt:
dem med firmware 1.1.3 kan så vidt jeg ved endnu ikke unlockes hverken med turbo sim eller lign. dog er det muligt at jailbreake dem...
iphones, med firmware 1.1.2 kan som nævnt 3 gange nu, GODT!!!! unlockes.. iphones med denne firmware, er dem der pt er flest af.. også dem man tit ser til salg rundt omkring.
de unlockes.. via en form for turbosim.
1.1.1 kan unlockes, uden noget hardware..
iphones, med firmware 1.1.2 kan som nævnt 3 gange nu, GODT!!!! unlockes.. iphones med denne firmware, er dem der pt er flest af.. også dem man tit ser til salg rundt omkring.
de unlockes.. via en form for turbosim.
1.1.1 kan unlockes, uden noget hardware..
-
kloojve
- Kontakt:
jeg har dem stadig.. har dog en anden køber.. så du skal være hurtig..
de er helt sprit nye.. der sidder stadig film på telefonen.. dog har jeg haft pakket dem ud af æsken for at kunne unlocke og installere..
der er dansk menu osv på.. de er jailbreaket op til firmware 1.1.2
fang mig i om hvis du er interesseret..
de er helt sprit nye.. der sidder stadig film på telefonen.. dog har jeg haft pakket dem ud af æsken for at kunne unlocke og installere..
kan værer jeg spørger dumt, men kan jeg bare tage mit sim kort og så bare sætte over i telefonenkloojve skrev:jeg har dem stadig.. har dog en anden køber.. så du skal være hurtig..
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..