Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
På fredag tager jeg til Sydfrankrig en uge med en sød pige... Når jeg så kommer hjem igen går der lige et par dage og så tager jeg til Amsterdam for at se lidt musik sammen med ca. 60.000 andre.. Et par af dem der spiller er Tiesto, David Guetta, Marco V, Laidback Luke, Tocadisco, Erick E, Fedde le Grand, Funkerman, Rene Amesz, Patric la Funk, Michel de Hey, Joris Voorn, Roger Sanchez, Dirty South, Bart B More, Lucien Foort, Ricky Rivaro, Hardwell, Chris Lake, Nic Chagall, First State, Airbase, Mat Zo, Marcel Woods, Sean Tyas, Menno de Jong, Kyau and Albert, Ronald van Gelderen, Ernesto vs. Bastian, Jochen Miller, Dj Jean, The Prophet, Zany, Technoboy, Dana, Fausto, Darkraver, Pavo.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Hov, hvad var det? Det var Fairground der gav sin Amsterdam-tur til mig. Mange tak hr.
Alternativ måde at skrive "lækkert" på
Du må have nogle gode ture.
Alternativ måde at skrive "lækkert" på
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Lige kommet hjem fra en tur i byen. Fed musik og mødte en sød pige. Bare ærgerligt hun ikke kom med hjem. Hun havde satme et flot smil og nogle virkeligt kønne øjne. Og så har jeg en svaghed for blondiner, så hun var helt i skabet.
Jeg vil gerne glæde mig over kønne piger, som ikke spiller på deres udseende, men rent faktisk opfører sig som dødelige og er opnåelige.
Jeg vil gerne glæde mig over kønne piger, som ikke spiller på deres udseende, men rent faktisk opfører sig som dødelige og er opnåelige.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
odder
- Bæver Bekæmper
Har bestået min køreprøve, så nu har jeg også kort til motorcykel 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Tjoo små 2½ måned. Jeg startede d. 26/5 og er færdig nu. Det er ok 
Motorsagkyndig og jeg var dog uenige om, hvorvidt dækmønster skulle måles på hele dækkets slidflade eller kun på midten. Jeg har lært at det var hele vejen rundt. Men jeg fik reddet den ved at sige, at vi havde lært at vi skulle måle over det hele, som ekstra sikkerhed. Så fik han ret, og jeg fik mit kort.
Og som ekstra bonus så jeg en bil, som de fleste drengerøve ville foretrække, frem for Lamborginni, Ferrari, Bugatti eller Bentley. Og så er den tilmed billigere end alle de andre. Ladies and Gentlemen! I Give you! The Audi R8!!!!: http://www.dieselstation.com/wallpapers ... R8-061.jpg
Faktisk ikke så dyr igen. 2.4 for den dyreste.
Motorsagkyndig og jeg var dog uenige om, hvorvidt dækmønster skulle måles på hele dækkets slidflade eller kun på midten. Jeg har lært at det var hele vejen rundt. Men jeg fik reddet den ved at sige, at vi havde lært at vi skulle måle over det hele, som ekstra sikkerhed. Så fik han ret, og jeg fik mit kort.
Og som ekstra bonus så jeg en bil, som de fleste drengerøve ville foretrække, frem for Lamborginni, Ferrari, Bugatti eller Bentley. Og så er den tilmed billigere end alle de andre. Ladies and Gentlemen! I Give you! The Audi R8!!!!: http://www.dieselstation.com/wallpapers ... R8-061.jpg
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hvis det ikke er mange penge for en bil? Så ved jeg snart ikke hvad der er? - Har man 2.4 til noget så "ligegyldigt" som en bil, så har man edder-røvme mange penge på kontoen.odder skrev:Tjoo små 2½ måned. Jeg startede d. 26/5 og er færdig nu. Det er ok :)
Dog har min chef lige købt en båd til 3.6 - så ved man godt han er loaded - for han tør end ikke sejle i den :P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har aldrig sat, at det ikke er en dyr bil, men hvis du ser på Ferrari, Lamborghinni osv, så synes jeg personligt den der er væsentligt federe, og så koster den også langt mindre end de andre 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Har lige købt ny bolig... Den ligner godt nok lort indvendig da det er nogle tvivlsomme typer som har beboet den det sidste stykke tid. Men karklud og kemikalier kan sgu gøre meget ved det!
Og det bedste er at jeg fik handlet en rigtig god pris hjem på den
Familiens nye domicil kan betragtes her.... (i hvert fald indtil ejendomsmaileren piller den af siden)
http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=Pr ... ndtilenven
Og det bedste er at jeg fik handlet en rigtig god pris hjem på den
Familiens nye domicil kan betragtes her.... (i hvert fald indtil ejendomsmaileren piller den af siden)
http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=Pr ... ndtilenven

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det er sgu da en lækker hytte. Så ved vi, hvor det næste CAPOT bliver afholdt. Ellers har vi jo adressen nu, så vi møder sgu bare op, selvom du siger nej. Så vær hellere hjemme, hvis ikke du vil have at vi fester uden dig 
Men i hvert fald et stort tillykke herfra.
Men i hvert fald et stort tillykke herfra.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?