Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

På fredag tager jeg til Sydfrankrig en uge med en sød pige... Når jeg så kommer hjem igen går der lige et par dage og så tager jeg til Amsterdam for at se lidt musik sammen med ca. 60.000 andre.. Et par af dem der spiller er Tiesto, David Guetta, Marco V, Laidback Luke, Tocadisco, Erick E, Fedde le Grand, Funkerman, Rene Amesz, Patric la Funk, Michel de Hey, Joris Voorn, Roger Sanchez, Dirty South, Bart B More, Lucien Foort, Ricky Rivaro, Hardwell, Chris Lake, Nic Chagall, First State, Airbase, Mat Zo, Marcel Woods, Sean Tyas, Menno de Jong, Kyau and Albert, Ronald van Gelderen, Ernesto vs. Bastian, Jochen Miller, Dj Jean, The Prophet, Zany, Technoboy, Dana, Fausto, Darkraver, Pavo.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hov, hvad var det? Det var Fairground der gav sin Amsterdam-tur til mig. Mange tak hr.

Alternativ måde at skrive "lækkert" på :) Du må have nogle gode ture.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Lige kommet hjem fra en tur i byen. Fed musik og mødte en sød pige. Bare ærgerligt hun ikke kom med hjem. Hun havde satme et flot smil og nogle virkeligt kønne øjne. Og så har jeg en svaghed for blondiner, så hun var helt i skabet.

Jeg vil gerne glæde mig over kønne piger, som ikke spiller på deres udseende, men rent faktisk opfører sig som dødelige og er opnåelige.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

OL er startet, det er pissefedt..
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Har lige bestilt ny skuldertaske til mit arbejdsgrej:
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har du bestilt den i 80érne ?
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

lol mail

nice one :D
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Den jeg har bestilt er godtnok sort :D Tilgengæld skulle den gerne holde så længe at designet når at blive moderne igen....
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Har bestået min køreprøve, så nu har jeg også kort til motorcykel :D
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tillykke ! det gik da ellers stærkt med at få det ?
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Tjoo små 2½ måned. Jeg startede d. 26/5 og er færdig nu. Det er ok :)

Motorsagkyndig og jeg var dog uenige om, hvorvidt dækmønster skulle måles på hele dækkets slidflade eller kun på midten. Jeg har lært at det var hele vejen rundt. Men jeg fik reddet den ved at sige, at vi havde lært at vi skulle måle over det hele, som ekstra sikkerhed. Så fik han ret, og jeg fik mit kort.

Og som ekstra bonus så jeg en bil, som de fleste drengerøve ville foretrække, frem for Lamborginni, Ferrari, Bugatti eller Bentley. Og så er den tilmed billigere end alle de andre. Ladies and Gentlemen! I Give you! The Audi R8!!!!: http://www.dieselstation.com/wallpapers ... R8-061.jpg

Faktisk ikke så dyr igen. 2.4 for den dyreste.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

odder skrev:Tjoo små 2½ måned. Jeg startede d. 26/5 og er færdig nu. Det er ok :)

Motorsagkyndig og jeg var dog uenige om, hvorvidt dækmønster skulle måles på hele dækkets slidflade eller kun på midten. Jeg har lært at det var hele vejen rundt. Men jeg fik reddet den ved at sige, at vi havde lært at vi skulle måle over det hele, som ekstra sikkerhed. Så fik han ret, og jeg fik mit kort.

Og som ekstra bonus så jeg en bil, som de fleste drengerøve ville foretrække, frem for Lamborginni, Ferrari, Bugatti eller Bentley. Og så er den tilmed billigere end alle de andre. Ladies and Gentlemen! I Give you! The Audi R8!!!!: http://www.dieselstation.com/wallpapers ... R8-061.jpg

Faktisk ikke så dyr igen. 2.4 for den dyreste.
Hvis det ikke er mange penge for en bil? Så ved jeg snart ikke hvad der er? - Har man 2.4 til noget så "ligegyldigt" som en bil, så har man edder-røvme mange penge på kontoen.

Dog har min chef lige købt en båd til 3.6 - så ved man godt han er loaded - for han tør end ikke sejle i den :P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har aldrig sat, at det ikke er en dyr bil, men hvis du ser på Ferrari, Lamborghinni osv, så synes jeg personligt den der er væsentligt federe, og så koster den også langt mindre end de andre :)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Har lige købt ny bolig... Den ligner godt nok lort indvendig da det er nogle tvivlsomme typer som har beboet den det sidste stykke tid. Men karklud og kemikalier kan sgu gøre meget ved det!

Og det bedste er at jeg fik handlet en rigtig god pris hjem på den :D

Familiens nye domicil kan betragtes her.... (i hvert fald indtil ejendomsmaileren piller den af siden)

http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=Pr ... ndtilenven
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Tillykke med hytten... :)
...glæder mig allerede til indflytterfesten.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det er sgu da en lækker hytte. Så ved vi, hvor det næste CAPOT bliver afholdt. Ellers har vi jo adressen nu, så vi møder sgu bare op, selvom du siger nej. Så vær hellere hjemme, hvis ikke du vil have at vi fester uden dig :)

Men i hvert fald et stort tillykke herfra.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Blev under 1800 kroner i dag i Bilka. Havde frygtet beløbet blev over 2000 kr, da der er mange gode tilbud i Bilkas fødselsdagsavis i dag.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Nåede over de 100 km på cyklen i dag. Det er ny dagsrekord :)
Billede
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Jeg har lige fået pimpet min HTC Touch Diamond så den understøtter Geotagging! - Vældig smart!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

FOrudbestilte igår Indy 4 i Limited edition gift set med krystalkranie til dvdhylden.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar