Du kan sguda ikke stå på ski Whizler. Du kan knap nok cykle på en tre-hjulet cykel!
Jeg synes du skal spare dine penge og så holde en kæmpe fest for mig!
Skiferie, hvorhenne?
Redaktør: Moderators
De fleste bus-selskaber plejer at stoppe lige efter den dansk-tyske grænse så man kan proviantere!
Sidst var jeg afsted gik turen til Bad Gastein, hvilket ikke kan anbefales til nybegyndere.
Der er ikke mange grønne pister til nybegyndere, så nybegyndere er nødsaget til at starte på blå pister - Men nogen har flair for det og skal kun bruge en enkelt dag for at komme nogenlunde ned af en blå.
Som nævnt tidligere burde det ikke tage mere end små 3-4 dage for at kunne komme ned af de værste røde og de letteste sorte!
Sidst var jeg afsted gik turen til Bad Gastein, hvilket ikke kan anbefales til nybegyndere.
Der er ikke mange grønne pister til nybegyndere, så nybegyndere er nødsaget til at starte på blå pister - Men nogen har flair for det og skal kun bruge en enkelt dag for at komme nogenlunde ned af en blå.
Som nævnt tidligere burde det ikke tage mere end små 3-4 dage for at kunne komme ned af de værste røde og de letteste sorte!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Re: Skiferie, hvorhenne?
Jeg ville foretraekke Tignes/Val d'isere... Federe omraade, klart mit foretrukne!FrZ skrev:Tag til Val Thorens i uge 7 - der er ikke andet end små piger der er meget meget fulde. Hvis man ikke kan score der, kan man godt blive hjemme. Derudover er området super godt.Whizler skrev:Halløj gutter...
Jeg sidder her og tænker at jeg gerne vil på skiferie i nærmeste fremtid, men der er så mange steder at jeg ikke kan holde styr på det.
Hvor skal man vælge at tage hen, hvem skal man rejse med - og hvor er der samtidig mulighed for et slag f**** på afterski barer?
På forhånd tak
Der er ogsaa lidt mindre steder som f.eks. Avoriaz der ogsaa er rigtig laekkert, vil tro afterski er OK (ik naer saa vildt som Val thorens dog..)
Jeg kan da godt se om jeg kan kommer op med nogle pris ideer for de forskellige steder hvis det er? Jeg bor jo lige rundt om hjoernet...
Tænk at det ikke er blevet dyrere - husker at mine rejser som regel løb op i 10k i gymnasiet. Og inden siger "jamen så betalte dine forældre osv osv osv." Så nej, jeg arbejdede skam altid så jeg havde råd - men jeg var vist stort set den eneste på mit gym. som selv betalte :SMaunus skrev:Ja når jeg selv skal punge ud i en alder af 16 år synes jeg 7000,- var mange penge for en ferie :D
Hvis du tager til tyrkiet eller sådan noget (ikke for at stå på ski, men holde ferie) så er det jo lidt billigere..
Skal lige sige vi kørte i bus til Frankrig
Hvilket minder mig om, at jeg burde tage på arbejde, så jeg kan få råd til Vegas om 2 uger :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Har skam også selv betalt mit.FrZ skrev:Tænk at det ikke er blevet dyrere - husker at mine rejser som regel løb op i 10k i gymnasiet. Og inden siger "jamen så betalte dine forældre osv osv osv." Så nej, jeg arbejdede skam altid så jeg havde råd - men jeg var vist stort set den eneste på mit gym. som selv betalte :SMaunus skrev:Ja når jeg selv skal punge ud i en alder af 16 år synes jeg 7000,- var mange penge for en ferie![]()
Hvis du tager til tyrkiet eller sådan noget (ikke for at stå på ski, men holde ferie) så er det jo lidt billigere..
Skal lige sige vi kørte i bus til Frankrig
Hvilket minder mig om, at jeg burde tage på arbejde, så jeg kan få råd til Vegas om 2 uger