Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg sidder her og tænker at jeg gerne vil på skiferie i nærmeste fremtid, men der er så mange steder at jeg ikke kan holde styr på det.
Hvor skal man vælge at tage hen, hvem skal man rejse med - og hvor er der samtidig mulighed for et slag f**** på afterski barer?
På forhånd tak :)
Tag til Val Thorens i uge 7 - der er ikke andet end små piger der er meget meget fulde. Hvis man ikke kan score der, kan man godt blive hjemme. Derudover er området super godt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg sidder her og tænker at jeg gerne vil på skiferie i nærmeste fremtid, men der er så mange steder at jeg ikke kan holde styr på det.
Hvor skal man vælge at tage hen, hvem skal man rejse med - og hvor er der samtidig mulighed for et slag f**** på afterski barer?
På forhånd tak
Tag til Val Thorens i uge 7 - der er ikke andet end små piger der er meget meget fulde. Hvis man ikke kan score der, kan man godt blive hjemme. Derudover er området super godt.
I will be there (Mit gymnasie - ligesom så mange andre, tager på ski tur, sidste gang tog vi til alpe d'huez og der var sgu også en del damer )
Maunus skrev:Whizler
Det kommer nok an på din alder, og hvor god du er på ski..
hvis det er første gang kan en tur til sverie eller østrig være ganske udemærket, og så kan du jo måske lokke nogen damer herhjemme fra med.
Hvis man tager en uge med drengene til Sverige, så tager man aldrig afsted igen. Tag nu bare og vælg en ordentlig uge og en ordentlig lokation. Lære at stå på ski kan man gøre overalt - er du endda bare lidt sportslig, så kan man snildt lære at køre de svære pister på 3-4 dage.
At køre med stil tager lidt længere tid - men hey med moderne carve så er det alligevel ikke noget specielt mere. Der skal meget til at skille sig ud, så fuck det. Drik en kæp i øret og scor en 16-årig, det er hvad livet handler om, når alt kommer til alt alligevel :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak skrev:Så vidt jeg har forstået handler skiferie ikke så meget om at stå på ski.
Correct me if i'm wrong - har aldrig været på skiferie.
Fuldstændig forkert.. man står på ski fra tidlig morgen til om eftermiddagen med indlagte druk pauser og så direkte på noget afterski henad tidlig aften...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg kan sagtens stå på ski og har gjort det masser af gange før, dog kun i sverige, norge, og ved godt hvis det er noget så skal man til østrig, frankrig, italien, har også hørt meget godt omkring val thorens.
Hvilken selskaber kan i anbefale, og til hvilken pris ligger sådan en tur som regel?
og ja 16årige piger er lublub frz haha ligesom dig!
Haha jamen så synes jeg du skal skyde dig afsted i uge 7.
Ski ferie er jo en smule dyrt, sidst jeg var afsted fik jeg brugt 4000,- inden jeg tog afsted, for min rejse til Alpe d'huez. og det var med ski leje og soveplads osv. da jeg kom hjem havde jeg ca brugt 7000,- i det hele.. og det var i en uge, med druk hver aften. Vi var nogen stykker der boede på samme værelse og så lavede vi fælles madpulje..
Jeg vil skyde på at de fleste andre ski steder i Frankrig ligner de samme priser som jeg har gevet, men skulle ikke undre mig hvis jeg har været med et halvdyrt firma da ham som stod for ski turen var rimelig dårlig til at vælge et ordentligt firma.. Firmaet hed forresten Pistace ski.
Maunus skrev:Ski ferie er jo en smule dyrt, sidst jeg var afsted fik jeg brugt 4000,- inden jeg tog afsted, for min rejse til Alpe d'huez. og det var med ski leje og soveplads osv. da jeg kom hjem havde jeg ca brugt 7000,- i det hele..
Er det dyrt?.... vil da vove at påstå at det er ret billigt sluppet...
Maunus skrev:Ski ferie er jo en smule dyrt, sidst jeg var afsted fik jeg brugt 4000,- inden jeg tog afsted, for min rejse til Alpe d'huez. og det var med ski leje og soveplads osv. da jeg kom hjem havde jeg ca brugt 7000,- i det hele..
Det kommer jo an på hvor dybe lommer man har, der er jo nogen af os der lever på en SU, - og andre som slet ikke får SU - Og så er der lige dig Fair, som tjener $$$$$$$$$$$$$$KASSEN
Men ja 7k er da heller ikke billigt i mine øjne, men hvis det er det vi skal slippe, så er det det vi skal slippe
7k er det ik det der lille maria og blonde dorte brænder af på en uge i sunny beach ? også kommer rejsen oven i ? vil ikke mene 7k er meget for en ferie når ALT er betalt og gjort op. mad, drikkevare osv.
Det kommer jo an på hvor dybe lommer man har, der er jo nogen af os der lever på en SU, - og andre som slet ikke får SU - Og så er der lige dig Fair, som tjener $$$$$$$$$$$$$$KASSEN
Men ja 7k er da heller ikke billigt i mine øjne, men hvis det er det vi skal slippe, så er det det vi skal slippe
Siger ikke jeg tjener kassen, men hvis man ser på priserne for at leve på nogle af de gode franske ski steder så betaler du hurtigt 150kr. for en pizza og en dåsecola. Kan huske at fx. en portion pommes frites kostede lige omkring 60 kr. og en dåse cola mellem 20 og 30 kr. derudover kommer druk, hor osv... så er det svært at klare sig for 7000inkl. rejse...!
Det er rigtig nok, en pizza kostede ca. 100,- og det var ikke billigt, jeg plejer at spare hvor jeg kan, så jeg købte f.eks. øl og vodka til en uge i tyskland på vej derned.
Siger ikke jeg tjener kassen, men hvis man ser på priserne for at leve på nogle af de gode franske ski steder så betaler du hurtigt 150kr. for en pizza og en dåsecola. Kan huske at fx. en portion pommes frites kostede lige omkring 60 kr. og en dåse cola mellem 20 og 30 kr. derudover kommer druk, hor osv... så er det svært at klare sig for 7000inkl. rejse...!
Ahh okay ja det kan jeg godt se så heh. Men ja smart idé Maunus har så, med at købe i tyskland..