Billede i MP3-fil

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Billede i MP3-fil

Indlæg af nco »

Jeg har bemærket, at nogle mp3-filer jeg smider over på min mobiltelefon, når de så afspilles i telefonens afspiller, bliver coveret eller et image vist. Bl.a. var det i en LOC single fra tidligere i år, og nu bemærkede jeg det lige igen idag i genudgivelsen af Guaglione fra Cisco Brothers.

Men hvordan gør man det? Hvilke programmer understøtter det? Winamp 2.95 gør hvert i fald ikke. Det var rent tilfældigt, at jeg opdagede det på min Nokia E 51.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Itunes do :) det virker på de fleste ipods også :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jep og du kan ligge flere billeder ind i i filen så den skifter billede jo længere du kommer ind i filen.

Prøv at download et af Dance Departments podcast's de bruger teknologien rigtig godt!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

samme gør Tiesto's podcast :) det er lidt frækt på en ipod tocuh/iphone med covers på en filer:

Billede
dette viser så hvis du har et album og med cover og trykker på det får du tracklisten frem (eller de nummer som du har lagt ind)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Hvis du som mig ikke sværger så meget til itunes kan du bruge mp3tag.. http://www.mp3tag.de/en/

Åbn programmet.. Hiv de filer ind i "hovedskærmen" og træk det billede du vil ha' hen på "cover art" området, og vælg "save tag".. Fungerer upåklageligt.. :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Tak for et alternativ. iTunes kommer nemlig ikke i nærheden af min computer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ja, altså - hvis du mest er til Winamp, så kan ver. 5.54 også klare opgaven.

Jeg opdagede det ved, at vi har en loft monteret DVD i bilen, som kan spille alverdens formater.
Jeg fyldte en 2gig USB stick med mp3, og en del af dem var der cover billeder i.
De kommer så nydeligt frem på skærmen når de afspilles på DVDen :)

Så forskede jeg lidt, og fandt da ud af, at Winamp (i nyere udgaver) kan indsætte covers i tag editoren...

Billede
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Aha! Snedigt. Kunne være jeg snart skulle opdatere Winamp så. Tak igen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar