Jeg har bemærket, at nogle mp3-filer jeg smider over på min mobiltelefon, når de så afspilles i telefonens afspiller, bliver coveret eller et image vist. Bl.a. var det i en LOC single fra tidligere i år, og nu bemærkede jeg det lige igen idag i genudgivelsen af Guaglione fra Cisco Brothers.
Men hvordan gør man det? Hvilke programmer understøtter det? Winamp 2.95 gør hvert i fald ikke. Det var rent tilfældigt, at jeg opdagede det på min Nokia E 51.
Billede i MP3-fil
Redaktør: Moderators
Billede i MP3-fil
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
Hofmeister
Hvis du som mig ikke sværger så meget til itunes kan du bruge mp3tag.. http://www.mp3tag.de/en/
Åbn programmet.. Hiv de filer ind i "hovedskærmen" og træk det billede du vil ha' hen på "cover art" området, og vælg "save tag".. Fungerer upåklageligt..
Åbn programmet.. Hiv de filer ind i "hovedskærmen" og træk det billede du vil ha' hen på "cover art" området, og vælg "save tag".. Fungerer upåklageligt..
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ja, altså - hvis du mest er til Winamp, så kan ver. 5.54 også klare opgaven.
Jeg opdagede det ved, at vi har en loft monteret DVD i bilen, som kan spille alverdens formater.
Jeg fyldte en 2gig USB stick med mp3, og en del af dem var der cover billeder i.
De kommer så nydeligt frem på skærmen når de afspilles på DVDen
Så forskede jeg lidt, og fandt da ud af, at Winamp (i nyere udgaver) kan indsætte covers i tag editoren...

Jeg opdagede det ved, at vi har en loft monteret DVD i bilen, som kan spille alverdens formater.
Jeg fyldte en 2gig USB stick med mp3, og en del af dem var der cover billeder i.
De kommer så nydeligt frem på skærmen når de afspilles på DVDen
Så forskede jeg lidt, og fandt da ud af, at Winamp (i nyere udgaver) kan indsætte covers i tag editoren...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .