Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

FERIE!!!

I morgen venter Berlín

Fyldte bilen op til 10.70 i morges (alt lige fra 52 til 102 øre billigere end de andre tankstationer på min vej)

Bagagen er pakket. Mangler kun at pakke det elektroniske og tandbørsterne ned, og indstille harddiskoptageren til at optage Formel 1, Robin Hood, Wild China og konens programmer.

Kørte lige for næsten af to piger på Ølby, som troede min arbejdskollega på Ølby var en togrevisor. De steg på i Køge og skyndte sig så ud at klippe på Ølby. Men der nåede jeg lige at lukke dørene. Så kan de lære at klippe inden de stiger på toget og ikke først, når de tror der kommer en revisor.

...

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Sådan!
har bestået teoriprøven med 0 fejl og har lige snakket med min kørelærer som kunne skaffe mig en køreprøve på min fødselsdag!
Kanon!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jamen tillykke til både MF.Fisker og Odder.
BØH
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

MF.Fisker skrev:Sådan!
har bestået teoriprøven med 0 fejl og har lige snakket med min kørelærer som kunne skaffe mig en køreprøve på min fødselsdag!
Kanon!
Sådan var det også for mig dengang - 0 fejl i teoriprøven og bestået køreprøve 20 over ni på min 18-års fødselsdag. Voldnice.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

3dotz skrev:FERIE!!!

Fyldte bilen op til 10.70 i morges
...

...

Ja, benzinen var billig her for tiden. Tankede i lørdags til 10.51. Der var ikke en bil i milens omkreds, og de 4 andre tankstationer på vejen annoncerede til 11.78.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:
3dotz skrev:Fyldte bilen op til 10.70 i morges
Ja, benzinen var billig her for tiden. Tankede i lørdags til 10.51. Der var ikke en bil i milens omkreds, og de 4 andre tankstationer på vejen annoncerede til 11.78.
I øvrigt lidt paradoksalt: http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1033475.ece
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Har fået 12 i 3-mands projekt, hvor jeg har stået for stort set hele vores projekt (i datalogi på uni). Ikke skidt taget i betragtning af, at koden var delvist slamkode, kun halv-grundigt dokumenteret og skrevet på knapt 2 uger (vi havde haft et helt semester til opgaven).

BONUSHÅR!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Er ikke ret god til at andmelde film osv.

Men har lige været inde og se "Hancock" har ikke set så sjov en film i lang tid. Samtidig med at filmen også prøver at være seriøst.

Men fuck hvor sku folk tage ind og se "Hancock" med will smith i hoved rollen og fuck han gør det godt, hvertilfald en af det sjoveste film i længere idag.
helt klart værd at tage i biografen for at se.
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se :lol:
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Ronaldinho er nu officielt Milan spiller :D
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Ronaldinho er en ho, nu hvor han skifter, jeg skulle jo snart ned at se dem :(
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se :lol:
Jeg har også mine tvivl om den film... :roll: Jeg har faktisk snakket med en del venner og veninder om hvordan den trailer bare ikke sælger filmen særlig godt. Tror jeg venter til den koster en 50'er med at se den i hvert fald :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Alle har vel hver sin smag omkring film..

Syntes helt klart den var 70'kr værd for at tage ind i biografen at se den. :D
Den film var hvertifald helt klart efter min smag. :D
Celebrate Your Life With House
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Sommerferie fra i morgen. Og så har jeg lige set, at jeg har fået en køreprøve d. 11/8. Det er meget fedt taget i betragtning af, at jeg fik at vide i mandags, at ventetiden på køreprøver, var helt henne ved d. 22/8 :)
nesia

Indlæg af nesia »

CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se :lol:
http://www.imdb.com/title/tt0448157/
6,9 på imdb er da okay og så deler den jo navn med verdens bedste cola-producent!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nesia skrev:
6,9 på imdb er da okay og så deler den jo navn med verdens bedste cola-producent!
Females under 18 << der scorer den højest!

Top 1000 voters << scorer den lavest (hvilket måske må anses at være filmkendere?)

Tror personlig, at den er god. Synes Will Smith har leveret nogen kanon præstationer på det sidste - så det må da næsten også gælde denne.

"I Am Legend", "The Pursuit of Happyness" og til dels "I, Robot"
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

nesia skrev:
Nu får vi at se hvordan den ender på imdb. Du kan aldrig stole på imdb-score ved premiere film. Wall-e var helt oppe på #6 i top 250 den første uge den havde premiere :)
nesia

Indlæg af nesia »

Det har du helt ret i, men den har trods alt fået 25.000 stemmer. Umildbart er det dog heller ikke en film for mig :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

New York er en fed by!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Oceanlabs album "Sirens of the Sea" er ude <3
Besvar