Glædestråd
Redaktør: Moderators
FERIE!!!
I morgen venter Berlín
Fyldte bilen op til 10.70 i morges (alt lige fra 52 til 102 øre billigere end de andre tankstationer på min vej)
Bagagen er pakket. Mangler kun at pakke det elektroniske og tandbørsterne ned, og indstille harddiskoptageren til at optage Formel 1, Robin Hood, Wild China og konens programmer.
Kørte lige for næsten af to piger på Ølby, som troede min arbejdskollega på Ølby var en togrevisor. De steg på i Køge og skyndte sig så ud at klippe på Ølby. Men der nåede jeg lige at lukke dørene. Så kan de lære at klippe inden de stiger på toget og ikke først, når de tror der kommer en revisor.
...
...
I morgen venter Berlín
Fyldte bilen op til 10.70 i morges (alt lige fra 52 til 102 øre billigere end de andre tankstationer på min vej)
Bagagen er pakket. Mangler kun at pakke det elektroniske og tandbørsterne ned, og indstille harddiskoptageren til at optage Formel 1, Robin Hood, Wild China og konens programmer.
Kørte lige for næsten af to piger på Ølby, som troede min arbejdskollega på Ølby var en togrevisor. De steg på i Køge og skyndte sig så ud at klippe på Ølby. Men der nåede jeg lige at lukke dørene. Så kan de lære at klippe inden de stiger på toget og ikke først, når de tror der kommer en revisor.
...
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
I øvrigt lidt paradoksalt: http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1033475.eceamh skrev:Ja, benzinen var billig her for tiden. Tankede i lørdags til 10.51. Der var ikke en bil i milens omkreds, og de 4 andre tankstationer på vejen annoncerede til 11.78.3dotz skrev:Fyldte bilen op til 10.70 i morges
Har fået 12 i 3-mands projekt, hvor jeg har stået for stort set hele vores projekt (i datalogi på uni). Ikke skidt taget i betragtning af, at koden var delvist slamkode, kun halv-grundigt dokumenteret og skrevet på knapt 2 uger (vi havde haft et helt semester til opgaven).
BONUSHÅR!
BONUSHÅR!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Er ikke ret god til at andmelde film osv.
Men har lige været inde og se "Hancock" har ikke set så sjov en film i lang tid. Samtidig med at filmen også prøver at være seriøst.
Men fuck hvor sku folk tage ind og se "Hancock" med will smith i hoved rollen og fuck han gør det godt, hvertilfald en af det sjoveste film i længere idag.
helt klart værd at tage i biografen for at se.
Men har lige været inde og se "Hancock" har ikke set så sjov en film i lang tid. Samtidig med at filmen også prøver at være seriøst.
Men fuck hvor sku folk tage ind og se "Hancock" med will smith i hoved rollen og fuck han gør det godt, hvertilfald en af det sjoveste film i længere idag.
helt klart værd at tage i biografen for at se.
Celebrate Your Life With House
En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se 
Jeg har også mine tvivl om den film...CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Sommerferie fra i morgen. Og så har jeg lige set, at jeg har fået en køreprøve d. 11/8. Det er meget fedt taget i betragtning af, at jeg fik at vide i mandags, at ventetiden på køreprøver, var helt henne ved d. 22/8 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
http://www.imdb.com/title/tt0448157/CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se
6,9 på imdb er da okay og så deler den jo navn med verdens bedste cola-producent!
Females under 18 << der scorer den højest!nesia skrev:http://www.imdb.com/title/tt0448157/CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se :lol:
6,9 på imdb er da okay og så deler den jo navn med verdens bedste cola-producent!
Top 1000 voters << scorer den lavest (hvilket måske må anses at være filmkendere?)
Tror personlig, at den er god. Synes Will Smith har leveret nogen kanon præstationer på det sidste - så det må da næsten også gælde denne.
"I Am Legend", "The Pursuit of Happyness" og til dels "I, Robot"
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nu får vi at se hvordan den ender på imdb. Du kan aldrig stole på imdb-score ved premiere film. Wall-e var helt oppe på #6 i top 250 den første uge den havde premierenesia skrev:http://www.imdb.com/title/tt0448157/CCK^ skrev:En film med hele 37% på Rotten Tomatoes. Den må jeg da bare ind og se