Knickers i byen?
Redaktør: Moderators
Knickers i byen?
Halløj
Hvad er jeres meninger om at have knickers på i byen? - Jeg har gået med den overbevisning længe at det er for kikset, altså såfremt man er herhjemme i Danmark, jeg synes heller ikke det før måske sidste sommer og så i år, er blevet vildt populært, måske af samme årsag som jeg synes det er kikset, hvad ved jeg.
Men hvad er jeres mening, er vi på vej hen mod at det er "tilladt" at tage knickers på i byen?
Hvad er jeres meninger om at have knickers på i byen? - Jeg har gået med den overbevisning længe at det er for kikset, altså såfremt man er herhjemme i Danmark, jeg synes heller ikke det før måske sidste sommer og så i år, er blevet vildt populært, måske af samme årsag som jeg synes det er kikset, hvad ved jeg.
Men hvad er jeres mening, er vi på vej hen mod at det er "tilladt" at tage knickers på i byen?
Tjow 
Knickers?
http://www.google.dk/search?q=define%3A ... =firefox-a
Nu kan det godt være, at jeg er gammel, men i følge google er det undertøj til kvinder? Er der noget jeg er gået glip af? Eller vil du, Whizler, bare høre om du er den eneste, der gerne vil gå i dameundertøj i byen? 
Kode: Vælg alt
A bloomer-like undergarment, gathered at the knee. The term bloomers was most often used with reference to women's underclothes.- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Naah, tror det er den type bukser der også kaldes pirat-bukser.

Længden er til lige under knæet... ja alt er relativt
- Danny DeVito ville måske få problemer med at købe et korret afpasset par af slagsen

Længden er til lige under knæet... ja alt er relativt
- Danny DeVito ville måske få problemer med at købe et korret afpasset par af slagsen
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
... mere hvad der er i bukserne, du søger :PSunshine skrev:kommer vel an på hvor man går, når man går i byen. Er det Tempo eller den sorte rudolf, er det vel ligemeget. Et sted med en decideret dresscode vil nok ikke acceptere det.
Jeg er sådan set ligeglad, jeg lægger ikke rigtig mærke til hvilke bukser folk har på.
Jeg elsker at gå i dameundertøj, det ved duFrZ skrev:Knickers?
Nu kan det godt være, at jeg er gammel, men i følge google er det undertøj til kvinder? Er der noget jeg er gået glip af? Eller vil du, Whizler, bare høre om du er den eneste, der gerne vil gå i dameundertøj i byen?Kode: Vælg alt
A bloomer-like undergarment, gathered at the knee. The term bloomers was most often used with reference to women's underclothes.
Tjow 
Jeg er en gang vågnet op der hjemme efter en bytur med et par G-strenge på.. og var helt blank hvordan de var havnet der. heheWhizler skrev:Jeg elsker at gå i dameundertøj, det ved duFrZ skrev:Knickers?
Nu kan det godt være, at jeg er gammel, men i følge google er det undertøj til kvinder? Er der noget jeg er gået glip af? Eller vil du, Whizler, bare høre om du er den eneste, der gerne vil gå i dameundertøj i byen?Kode: Vælg alt
A bloomer-like undergarment, gathered at the knee. The term bloomers was most often used with reference to women's underclothes.
Men de var ikke så rare at have på..
Nå, men til topic. Synes det er lige i overkant med sådan et par pirat shorts og flippers eller hvad fanden de hedder de sko. Med mindre man er på ferie. Så er det okay. For der har man jo drukket det meste i dag, og er ikke i stand til at gøre lidt ud af sig selv.
Indbegrebet af Jomfru Ane Gade....nco skrev:Nix! Lange bukser. Hvis det er mit diskotek, ryger du tilbage på bodegaen i forstaden.
Den fedeste kommentar jeg har hørt om Aalborg er hos en fra min projektgruppes venner efter en jubilæumsfest med den gamle gymnasieklasse. En stor gruppe tøser der, der primært bort i Aarhus og København havde udtalt at især mænds tøjstil og frisurer i Aalborg var virkelig kikset og grim.
Og hvad jeg selv synes om knickers... Det er absolut på min liste over alt for underlige beklædningsgenstande der aldrig burde være opfundet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Men det er jo fordi de er helt pjattet med de snotulækre prettyboys der indvaderer diskotekerne derovre, så havde jeg da i stedet valgt at tage knickers på end at ligne sådan en fætterQrazyLeg skrev:Den fedeste kommentar jeg har hørt om Aalborg er hos en fra min projektgruppes venner efter en jubilæumsfest med den gamle gymnasieklasse. En stor gruppe tøser der, der primært bort i Aarhus og København havde udtalt at især mænds tøjstil og frisurer i Aalborg var virkelig kikset og grim.
Men jeg kan da se der er blevet mere åben for den slags ting de sidste par år, men i takt med varmen er det måske også nødvendigt, jeg venter dog nogle år med at tage helt korte shorts der ikke dækker knæene på, i byen
Tjow 
Nu vil jeg så mene at Aalborg er et Mekka for pretty-boys. Der er lidt for mange der prøver at ligne noget Gaaaaiiiiieeen absolut ikke opfordrer til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!