Knickers i byen?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Whizler
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Knickers i byen?

Indlæg af Whizler »

Halløj

Hvad er jeres meninger om at have knickers på i byen? - Jeg har gået med den overbevisning længe at det er for kikset, altså såfremt man er herhjemme i Danmark, jeg synes heller ikke det før måske sidste sommer og så i år, er blevet vildt populært, måske af samme årsag som jeg synes det er kikset, hvad ved jeg.

Men hvad er jeres mening, er vi på vej hen mod at det er "tilladt" at tage knickers på i byen?
Tjow :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Knickers?

http://www.google.dk/search?q=define%3A ... =firefox-a

Kode: Vælg alt

A bloomer-like undergarment, gathered at the knee. The term bloomers was most often used with reference to women's underclothes.
Nu kan det godt være, at jeg er gammel, men i følge google er det undertøj til kvinder? Er der noget jeg er gået glip af? Eller vil du, Whizler, bare høre om du er den eneste, der gerne vil gå i dameundertøj i byen? :?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nix! Lange bukser. Hvis det er mit diskotek, ryger du tilbage på bodegaen i forstaden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Naah, tror det er den type bukser der også kaldes pirat-bukser.
Billede

Længden er til lige under knæet... ja alt er relativt
- Danny DeVito ville måske få problemer med at købe et korret afpasset par af slagsen 8)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

En hel anden ting, så er det meget rare bukser at have på.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Var det ikke bare det vi andre har kaldt shorts siden en gang i 8. klasse? Kun dem der er så lange, at de faktisk kun lige præcis er for korte til at være bukser kalder jeg "pirat" bukser.

Shorts går til under knæet - alt andet er for 80'er...

Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

No, we don't like them knickers ;)

Jeg er sq egentlig ligeglad med hvad folk ta'r på i byen - det er sq deres eget valg.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

kommer vel an på hvor man går, når man går i byen. Er det Tempo eller den sorte rudolf, er det vel ligemeget. Et sted med en decideret dresscode vil nok ikke acceptere det.

Jeg er sådan set ligeglad, jeg lægger ikke rigtig mærke til hvilke bukser folk har på.
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:kommer vel an på hvor man går, når man går i byen. Er det Tempo eller den sorte rudolf, er det vel ligemeget. Et sted med en decideret dresscode vil nok ikke acceptere det.

Jeg er sådan set ligeglad, jeg lægger ikke rigtig mærke til hvilke bukser folk har på.
... mere hvad der er i bukserne, du søger :P
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ja, tegnebogen.
Billede
Whizler
Kontakt:

Indlæg af Whizler »

FrZ skrev:Knickers?

A bloomer-like undergarment, gathered at the knee. The term bloomers was most often used with reference to women's underclothes.
Nu kan det godt være, at jeg er gammel, men i følge google er det undertøj til kvinder? Er der noget jeg er gået glip af? Eller vil du, Whizler, bare høre om du er den eneste, der gerne vil gå i dameundertøj i byen? :?
Jeg elsker at gå i dameundertøj, det ved du ;)
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Whizler skrev:
FrZ skrev:Knickers?

Jeg elsker at gå i dameundertøj, det ved du ;)
Jeg er en gang vågnet op der hjemme efter en bytur med et par G-strenge på.. og var helt blank hvordan de var havnet der. hehe
Men de var ikke så rare at have på..

Nå, men til topic. Synes det er lige i overkant med sådan et par pirat shorts og flippers eller hvad fanden de hedder de sko. Med mindre man er på ferie. Så er det okay. For der har man jo drukket det meste i dag, og er ikke i stand til at gøre lidt ud af sig selv.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har ofte knickers på i byen om sommeren.

Det er alt andet lige knap så varme at have på til rave som alm. langebukser.

Personligt er jeg ret ligeglad med hvad folk tar på i byen, bare de kommer i byen for at feste.
Kostas

Indlæg af Kostas »

hvem giver da en fuck for hvad andre har på af tøj?
Lad da folk gå i hvad de har lyst til - det gør I vel også selv?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg har ikke Knickers på i byen men kan godt lide at ha' dem på til en grill fest eller noget. Dog er jeg sådan set ligeglad om andre har dem på. Fred værre med det hvis folk har det.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja så længe vejret er som dette, så tager jeg sgu også knickers på i byen.
Det vil jeg opfatte som helt normalt.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Kunne aldrig finde på at tage sådan noget på i byen. Dem der så vælger at have dem på skal for guds skyld lade strømperne blive derhjemme!
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

nco skrev:Nix! Lange bukser. Hvis det er mit diskotek, ryger du tilbage på bodegaen i forstaden.
Indbegrebet af Jomfru Ane Gade....

Den fedeste kommentar jeg har hørt om Aalborg er hos en fra min projektgruppes venner efter en jubilæumsfest med den gamle gymnasieklasse. En stor gruppe tøser der, der primært bort i Aarhus og København havde udtalt at især mænds tøjstil og frisurer i Aalborg var virkelig kikset og grim.

Og hvad jeg selv synes om knickers... Det er absolut på min liste over alt for underlige beklædningsgenstande der aldrig burde være opfundet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Whizler
Kontakt:

Indlæg af Whizler »

QrazyLeg skrev:Den fedeste kommentar jeg har hørt om Aalborg er hos en fra min projektgruppes venner efter en jubilæumsfest med den gamle gymnasieklasse. En stor gruppe tøser der, der primært bort i Aarhus og København havde udtalt at især mænds tøjstil og frisurer i Aalborg var virkelig kikset og grim.
Men det er jo fordi de er helt pjattet med de snotulækre prettyboys der indvaderer diskotekerne derovre, så havde jeg da i stedet valgt at tage knickers på end at ligne sådan en fætter :P

Men jeg kan da se der er blevet mere åben for den slags ting de sidste par år, men i takt med varmen er det måske også nødvendigt, jeg venter dog nogle år med at tage helt korte shorts der ikke dækker knæene på, i byen :P
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu vil jeg så mene at Aalborg er et Mekka for pretty-boys. Der er lidt for mange der prøver at ligne noget Gaaaaiiiiieeen absolut ikke opfordrer til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar