Bytur - Jylland
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Bytur - Jylland
Vi er 3 stykker (indtil videre) som skal et smut til Jylland og i byen der ovre... Vi er blevet inviteret til Fredericia, men som dem der har inviteret os siger, det er ikke det fedeste sted og gå i byen.. Derfor vil vi jo gerne opleve noget, et sted hvor der er massere af mennesker, og der er det eneste sted jeg kan komme i tanke om; Århus.. Dog er der lige 90 km. hver vej for at komme dertil hvor vi skal overnatte.. Så er der nogle af Jer her inde fra Jylland, der kender til div. diskoteker, mv. i nærheden af Fredericia???
På forhånd tak.
På forhånd tak.
Vejle ligger tæt på fredericia og der går lidt flere i byen der, ikke givet det er sjovere... Jeg ville bestemt tage turen til Århus, og ja det var en times rejse i IC3 før skinnearbejde.
Men når i nu er i Fredericia er der ikke så langt til Odense heller, ved godt det ikke er Jylland men det er nærmeste storby og der 30~35 minutter i tog dertil.
Men når i nu er i Fredericia er der ikke så langt til Odense heller, ved godt det ikke er Jylland men det er nærmeste storby og der 30~35 minutter i tog dertil.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Siden du ikke skrev noget om et tidspunkt for jeres udflugt, så vil jeg anbefale Aalborg på lørdag. Karneval! Masser af let påklædte skøger der tosser rundt. Altid godt jo.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
odder
Ja, Odense, kunne også være en mulighed! Havde jeg ikke lige tænkt over.. Hvad er så in i Odense?? Det er nok først den 28 i næste måned så lidt over en måned til. Var til Karneval sidste år - med tømmermænd fordi vi skulle på M/F Broen i Århus om fredagen, puha! det gik ikke stille for sig.. Så Karnevallet var lidt kedeligt med tømmermænd..
Ja, Odense, kunne også være en mulighed! Havde jeg ikke lige tænkt over.. Hvad er så in i Odense?? Det er nok først den 28 i næste måned så lidt over en måned til. Var til Karneval sidste år - med tømmermænd fordi vi skulle på M/F Broen i Århus om fredagen, puha! det gik ikke stille for sig.. Så Karnevallet var lidt kedeligt med tømmermænd..
Karnevallet er kedeligt...
Foretrækker de 1.500 i løn jeg tjener den dag
Foretrækker de 1.500 i løn jeg tjener den dag
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Med hensyn til odense, så er den smagløse et rigtigt godt sted sammen med boogies, tror jeg det hedder..amh skrev:odder
Men ellers så er den nærmeste storby i jylland vel Hamborg?
det kommer jo nok an på hva man er van til og hva man vil feste til af musik osv..
men har næsten kun hørt godt om Kolding, dog ik' selv besøgt det endnu.
ellers er randers en by der os er godt med gang i (samme med århus)
hva hot i odense, tjaa.. luux odense og retro,
luux odense skuffede dog mig en del da jeg var der..
men har næsten kun hørt godt om Kolding, dog ik' selv besøgt det endnu.
ellers er randers en by der os er godt med gang i (samme med århus)
hva hot i odense, tjaa.. luux odense og retro,
luux odense skuffede dog mig en del da jeg var der..

-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Aalborg kan anbefales.. ! Der er stort set noget for alle deroppe og i modsætning til kbh ligger alt indenfor 500m radius... i skal dog nok påregne at høre en del om deres bolchestribede tosser af et fodboldhold..!
Håber sunshine er glad nu når jeg roser hendes by...
Håber sunshine er glad nu når jeg roser hendes by...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
I Kolding ligger Shakers, der skoletaskerne kommer
Daysi, og tordenskjold. Der er også et sted som jeg ik lige kan huske hvad hedder men der kommer alle hippierne, ligger lige ved siden af banegården. Så er der en gade som hedder låsbygade, der ligger virkelig mange værtshuse, nogle mere skumle end andre, og hvis du skal feste vider i byen om morgen, skal du på lanternen
Der er score garanti, men du kan risiskere at sidde med hendes tænder i din mund....
Men så slem er fredericia heller ikke, kommer helt an hvor hvilken slags musik i vil høre. Der ligger 6 steder i fredericia som jeg sagtens kan anbefalde, lidt for en hver smag....
Men så slem er fredericia heller ikke, kommer helt an hvor hvilken slags musik i vil høre. Der ligger 6 steder i fredericia som jeg sagtens kan anbefalde, lidt for en hver smag....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Diskos:
Shakers: www.shakers.nu
Tordenskiold: www.tordenskiold.nu
Crazy Daisy
Den Blå Cafe
Lucca
Poolhouse
Shakers: www.shakers.nu
Tordenskiold: www.tordenskiold.nu
Crazy Daisy
Den Blå Cafe
Lucca
Poolhouse
-
amh
- CAs dkbn-luder
Dj Pantheon
Okay! Hmm jamen det er nu dem som bor der ovre som siger at det ikke er så fedt.. Og som de har beskrevet det lyder det heller ikke så fedt. Aldrene er den yngste er 18 og ældste er 25 hehe, så det skal ikke være sådan de der steder hvor alle er +35.. Men skal da lige forhøre mig ang. Kolding om det er noget de er friske på.. Aalborg ligger lidt ala Århus.. Så skal vi finde en måde og komme retur på igen..
Okay! Hmm jamen det er nu dem som bor der ovre som siger at det ikke er så fedt.. Og som de har beskrevet det lyder det heller ikke så fedt. Aldrene er den yngste er 18 og ældste er 25 hehe, så det skal ikke være sådan de der steder hvor alle er +35.. Men skal da lige forhøre mig ang. Kolding om det er noget de er friske på.. Aalborg ligger lidt ala Århus.. Så skal vi finde en måde og komme retur på igen..
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Glemte lige Knuds Garrage i Kolding, super hyggeligt sted hvor der 113 forskellig slags wiskey (staveplade)
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage til Kolding eller Vejle... Flere mennesker end i Fredericia... Har personligt haft det sjoveste i kolding...
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage til Kolding eller Vejle... Flere mennesker end i Fredericia... Har personligt haft det sjoveste i kolding...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!