Bytur - Jylland

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Bytur - Jylland

Indlæg af amh »

Vi er 3 stykker (indtil videre) som skal et smut til Jylland og i byen der ovre... Vi er blevet inviteret til Fredericia, men som dem der har inviteret os siger, det er ikke det fedeste sted og gå i byen.. Derfor vil vi jo gerne opleve noget, et sted hvor der er massere af mennesker, og der er det eneste sted jeg kan komme i tanke om; Århus.. Dog er der lige 90 km. hver vej for at komme dertil hvor vi skal overnatte.. Så er der nogle af Jer her inde fra Jylland, der kender til div. diskoteker, mv. i nærheden af Fredericia???

På forhånd tak.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

altså mindes jeg at der god mulighed for at tage toget hver vej fra Fredericia til Århus... tager godt og vel en time hver vej... Så det kan der ikke være et problem ? :) og mindes de næsten kører en gang i timen... os om natten eller i hvert fald fra kl 5 af...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Da Clown

Mja det kunne være en mulighed :) Vi ender nok alle med at drikke, så derfor er bilen/taxa udelukket :)

Det ender dog med at tage 1 time og 44 min. med tog 8O
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Da Clown skrev:..tager godt og vel en time hver vej..
udover det ska du (indtil en eller anden dato i juni eller juli) lægge ca. 20 minutter til, pga. sporarbejde på begge sider af Vejle..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

... og så koster det 119.- pr vej i tog.. :s

Desuden så kommer det til at passe af lort til når vi skal hjem fra Århus til Fredericia.. :(
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Vejle ligger tæt på fredericia og der går lidt flere i byen der, ikke givet det er sjovere... Jeg ville bestemt tage turen til Århus, og ja det var en times rejse i IC3 før skinnearbejde.

Men når i nu er i Fredericia er der ikke så langt til Odense heller, ved godt det ikke er Jylland men det er nærmeste storby og der 30~35 minutter i tog dertil.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Siden du ikke skrev noget om et tidspunkt for jeres udflugt, så vil jeg anbefale Aalborg på lørdag. Karneval! Masser af let påklædte skøger der tosser rundt. Altid godt jo.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

odder

Ja, Odense, kunne også være en mulighed! Havde jeg ikke lige tænkt over.. Hvad er så in i Odense?? Det er nok først den 28 i næste måned så lidt over en måned til. Var til Karneval sidste år - med tømmermænd fordi vi skulle på M/F Broen i Århus om fredagen, puha! det gik ikke stille for sig.. Så Karnevallet var lidt kedeligt med tømmermænd..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Karnevallet er kedeligt...

Foretrækker de 1.500 i løn jeg tjener den dag :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

amh skrev:odder

Ja, Odense, kunne også være en mulighed! Havde jeg ikke lige tænkt over.. Hvad er så in i Odense?? Det er nok først den 28 i næste måned så lidt over en måned til. Var til Karneval sidste år - med tømmermænd fordi vi skulle på M/F Broen i Århus om fredagen, puha! det gik ikke stille for sig.. Så Karnevallet var lidt kedeligt med tømmermænd..
Med hensyn til odense, så er den smagløse et rigtigt godt sted sammen med boogies, tror jeg det hedder..

Men ellers så er den nærmeste storby i jylland vel Hamborg? ;)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

LeG0lAsDK

Haha Hamborg, det skal være danskere vi skal ses med, desuden skal man have pas osv. med det bliver sikkert væk...
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

det kommer jo nok an på hva man er van til og hva man vil feste til af musik osv..

men har næsten kun hørt godt om Kolding, dog ik' selv besøgt det endnu.
ellers er randers en by der os er godt med gang i (samme med århus)

hva hot i odense, tjaa.. luux odense og retro,

luux odense skuffede dog mig en del da jeg var der..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvis Luux er lige som den i Kbh er det ikke os... Hmm Kolding er en mulighed. Hvad ligger der af diskoteker/barer der - anyone ??
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Shakers i Kolding?
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Kom til Kolding, her er nok af discos og en hulens masse damer!!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Aalborg kan anbefales.. ! Der er stort set noget for alle deroppe og i modsætning til kbh ligger alt indenfor 500m radius... i skal dog nok påregne at høre en del om deres bolchestribede tosser af et fodboldhold..!

Håber sunshine er glad nu når jeg roser hendes by...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

I Kolding ligger Shakers, der skoletaskerne kommer :) Daysi, og tordenskjold. Der er også et sted som jeg ik lige kan huske hvad hedder men der kommer alle hippierne, ligger lige ved siden af banegården. Så er der en gade som hedder låsbygade, der ligger virkelig mange værtshuse, nogle mere skumle end andre, og hvis du skal feste vider i byen om morgen, skal du på lanternen :) Der er score garanti, men du kan risiskere at sidde med hendes tænder i din mund....

Men så slem er fredericia heller ikke, kommer helt an hvor hvilken slags musik i vil høre. Der ligger 6 steder i fredericia som jeg sagtens kan anbefalde, lidt for en hver smag....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Diskos:
Shakers: www.shakers.nu
Tordenskiold: www.tordenskiold.nu
Crazy Daisy
Den Blå Cafe
Lucca
Poolhouse
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Dj Pantheon

Okay! Hmm jamen det er nu dem som bor der ovre som siger at det ikke er så fedt.. Og som de har beskrevet det lyder det heller ikke så fedt. Aldrene er den yngste er 18 og ældste er 25 hehe, så det skal ikke være sådan de der steder hvor alle er +35.. Men skal da lige forhøre mig ang. Kolding om det er noget de er friske på.. Aalborg ligger lidt ala Århus.. Så skal vi finde en måde og komme retur på igen..
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Glemte lige Knuds Garrage i Kolding, super hyggeligt sted hvor der 113 forskellig slags wiskey (staveplade)

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage til Kolding eller Vejle... Flere mennesker end i Fredericia... Har personligt haft det sjoveste i kolding...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar