Heysa.
Kan ikke huske om det var EB eller BT der havde en artikel i går om at der var nogle programmer der kunne knække den beskyttelse der ligger på "YouSee's nye tiltag med (play)"
Nogle der ved hvilke programmer der kan knække DRM ?
<font size="-2">Rettede lige topic, frz</font>
DRM
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nej det skulle ikke kunne gøre det... Det GØR det.. Bruger det selv, og det fungerer nizzle nok. Rimeligt brugervenligt.Kostas skrev:Tunebite, skulle kunne gøre det
Dog er det kun en trial version man kan hente fra deres HP, men send mig lige en PM.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Gik ind i opsætning og tjekkede tingene ud og tror faktisk ikke jeg ændrede på så meget andet end kvaliteten. Men jeg kan da tage et screen af min opsætning, når jeg kommer hjem, så kan I sammenligne. Jeg har kun haft fejl på ét nummer, men min arbejdslaptop er også en langsom satan fra 2005 med Pentium-M processor og 256 mb ram
Men fejlen i nummeret blev rettet så snart jeg lavede et nyt rip.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Er der nogen der kender nogle alternativer til TuneBite?
Jeg har haft installeret TuneBite på XP og det fungerede uden problemer, men da jeg har fået nyt computer med Vista Ultimate kan jeg ikke få TuneBite til at fungere 100%.
Så snart jeg installerer TuneBite kan jeg ikke starte mit Battlefield 2 op uden at det crasher 5 sek. efter opstart - Hvorfor ved jeg ikke, men jeg søger et alternativ til TuneBite som kan køre på Vista uden problemer.
Jeg har haft installeret TuneBite på XP og det fungerede uden problemer, men da jeg har fået nyt computer med Vista Ultimate kan jeg ikke få TuneBite til at fungere 100%.
Så snart jeg installerer TuneBite kan jeg ikke starte mit Battlefield 2 op uden at det crasher 5 sek. efter opstart - Hvorfor ved jeg ikke, men jeg søger et alternativ til TuneBite som kan køre på Vista uden problemer.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?