DRM

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

DRM

Indlæg af T-Mazz »

Heysa.

Kan ikke huske om det var EB eller BT der havde en artikel i går om at der var nogle programmer der kunne knække den beskyttelse der ligger på "YouSee's nye tiltag med (play)"

Nogle der ved hvilke programmer der kan knække DRM ?

<font size="-2">Rettede lige topic, frz</font>
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

du ka knække det med div. programmer.. jeg har selv prøvet Protected Music Converter, og det virker fint for mig.. har dog aldrig prøvet det med Play, kun med Netmusik.dk..
og desuden.. gør dog lige noget ved din avatar..
Kostas

Indlæg af Kostas »

Tunebite, skulle kunne gøre det
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Kostas skrev:Tunebite, skulle kunne gøre det
Nej det skulle ikke kunne gøre det... Det GØR det.. Bruger det selv, og det fungerer nizzle nok. Rimeligt brugervenligt.

Dog er det kun en trial version man kan hente fra deres HP, men send mig lige en PM.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

odder -> så er det her jeg spørger.. hvordan har du fået det til at virke..? jeg har nemlig selv forsøgt på lige TuneBite før.. og der fik den på en eller anden måde lavet sangene om, så de var uden DRM, men det var i halv hastighed (altså dobbelt så lange).. :?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Gik ind i opsætning og tjekkede tingene ud og tror faktisk ikke jeg ændrede på så meget andet end kvaliteten. Men jeg kan da tage et screen af min opsætning, når jeg kommer hjem, så kan I sammenligne. Jeg har kun haft fejl på ét nummer, men min arbejdslaptop er også en langsom satan fra 2005 med Pentium-M processor og 256 mb ram :P Men fejlen i nummeret blev rettet så snart jeg lavede et nyt rip.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Er der nogen der kender nogle alternativer til TuneBite?
Jeg har haft installeret TuneBite på XP og det fungerede uden problemer, men da jeg har fået nyt computer med Vista Ultimate kan jeg ikke få TuneBite til at fungere 100%.
Så snart jeg installerer TuneBite kan jeg ikke starte mit Battlefield 2 op uden at det crasher 5 sek. efter opstart - Hvorfor ved jeg ikke, men jeg søger et alternativ til TuneBite som kan køre på Vista uden problemer.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

den knækker vel ikke - den optager vel bare ind igen ?
Besvar