Unge kvinder smadrer pinkodetyven

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

DjMail skrev:Blindskrift på knapperne, så kan de blinde mærke sig frem - problem løst

PBS skal lukke røven
Ja ja - de skal ikke komme her og spille smarte... :P

Men det er MÅSKE (og kun måske) en smule svært at lave blindskrift på et touch panel hvor knappernes placering er random?

Eller... findes der en løsning på dét???
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:Blindskrift på knapperne, så kan de blinde mærke sig frem - problem løst

PBS skal lukke røven
Eller også må de blinde lade være med at hæve penge eller også hæve penge, i dagtimerne. As simple as that. Der er alligevel så mange knapper på en hæveautomat i dag at jeg rent faktisk tvivler på at blinde kan finde ud af det. Det er sgu ikke nemt lige at finde den rigtige der siger at du vil hæve 100 eller 500 og så skal du trykke om du vil have en kvittering og den kommer ikke med nogen advarselslyd eller noget.

Og hvorfor lige kun de blinde? Der er jo f.eks. ikke små skamler så dværge kan nå tasterne for slet ikke at tale om slisken til hævekortet.

Så ja PBS skal lukke røven. Deres lort er ikke en skid brugervenligt for blinde eller andre handicappede i forvejen.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Øh... har i nogen sinde set der sidder et jackstik i hæveautomater ? prøv og smid jeres hvide ipod headfons i det stik. i min verden er de alt for handicapvenlige.. jeg er træt af de (fleste) handicappet.. især dem der sidder i kørestol eller El-scooter.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ellers er det vel ikke svære, at de må skride ind i banken og hæve.
BØH
Besvar