Unge kvinder smadrer pinkodetyven
Redaktør: Moderators
Unge kvinder smadrer pinkodetyven
Fire handelsgymnasieelever har vundet en international konkurrence, fordi de har knækket den kode, der kan gøre livet surt for pinkodetyve. Fuck det er for sygt lavet! http://jp.dk/indland/aar/article1314031.ece
Læste om det tidligere, og hvis jeg forstår det rigtigt, så bytter tasterne plads fra gang til gang. FUCK HVOR VILLE DET BARE VÆRE PISSE IRRITERENDE!! Jeg kan da beskytte min kode 10x bedre, når jeg ved hvor tasterne sidder, så jeg kan holde hånden over tasterne. Hvis tasterne bytter plads skal jeg stå og lede efter dem, og så er det da mega nemt at lure min kode.
Det er jo bare at vende sig til det... Kan da godt se det smarte i det, da tyven ikke vil have en jordisk chance for at se koden. (skærmen skal kun være synlig lige oppe fra).DJ LAU skrev:Læste om det tidligere, og hvis jeg forstår det rigtigt, så bytter tasterne plads fra gang til gang. FUCK HVOR VILLE DET BARE VÆRE PISSE IRRITERENDE!! Jeg kan da beskytte min kode 10x bedre, når jeg ved hvor tasterne sidder, så jeg kan holde hånden over tasterne. Hvis tasterne bytter plads skal jeg stå og lede efter dem, og så er det da mega nemt at lure min kode.
Men der er stadig mange der husker koden i "fingrene" - og for dem er det da en hurdle - no doubt.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Ingen tvivl om at jeg vil glemme min kode ret ofte det første stykke tid, indtil jeg finder en anden måde at huske den på.FrZ skrev:Men der er stadig mange der husker koden i "fingrene" - og for dem er det da en hurdle - no doubt.
Jeg bruger billedet af tasterne inde i hovedet til at huske kombinationen (det var et helvede da de nye terminaler med omvendt tastatur kom).
Men idéen er sgu god.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
I kan være helt rolige - den kommer aldrig i brug...:

Det´ en OM´er»Hæveautomaten vil ikke leve op til retningslinjerne. Det er den klare udmelding fra vores teknikere. Reglerne stiller krav til, at knapperne skal være det samme sted og føles på en bestemt måde, så blandt blandet blinde kan bruge den,« siger pressechef hos PBS Søren Wing til Nyhedsavisen.
PBS står for dankort-automaterne i Danmark.
»Vi var ikke klar over, at de regler fandtes,« siger Tanja Dannevang på vegne af de fire studerende.
Kilde: Nyhedsavisen
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Haha point takenLeG0lAsDK skrev:Jeg ser helst ikke, at have "din påvirkning" uddybet yderligere....![]()
Jeg kan oplyse at de skal til møde med nordea her om ikke så længe så må vi jo se hvad de får ud af det
Problemet med blinde burde være til at løse med et par taster der kan lave forskellige blindemønstre det skulle nok være til at lave, og ja PBS skal bare lukke røven, lorte gebyr firma pis ting
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us