Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hej da jeg snart bliver smidt ud af min nuværende bolig, kunne jeg godt bruge lidt tips og tricks jeg kan bruge i jagten på min næste.
Her tænkte jeg f.eks. på hvilke boligsider der kan stole på, da jeg ikke er interesseret i at smide alle mine penge efter sider med falske opslag.
Al hjælp modtages med kyshånd
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Der er desuden en andelslejlighed til salg nede på 1. sal i min opgang. men den koster ca 800.000 for 52 kvm/2 værelser. og boligafgiften er 3000 kr.
allright tjekker lige den anden tråd så, tror ikke lige det bliver til en andel i denne omgang men tak for tippet
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.