hjælp til lejebolig kbh

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

hjælp til lejebolig kbh

Indlæg af gentlemanfinn »

Hej da jeg snart bliver smidt ud af min nuværende bolig, kunne jeg godt bruge lidt tips og tricks jeg kan bruge i jagten på min næste.

Her tænkte jeg f.eks. på hvilke boligsider der kan stole på, da jeg ikke er interesseret i at smide alle mine penge efter sider med falske opslag.

Al hjælp modtages med kyshånd 8)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Sæt et opslag op i Fakta. Det tager kun 5 minutter!
Skal man skrive noget her?
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

prøv evt at læse lidt i denne tråd:

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=bolig

Der er desuden en andelslejlighed til salg nede på 1. sal i min opgang. men den koster ca 800.000 for 52 kvm/2 værelser. og boligafgiften er 3000 kr.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Feffe skrev:prøv evt at læse lidt i denne tråd:

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=bolig

Der er desuden en andelslejlighed til salg nede på 1. sal i min opgang. men den koster ca 800.000 for 52 kvm/2 værelser. og boligafgiften er 3000 kr.
allright tjekker lige den anden tråd så, tror ikke lige det bliver til en andel i denne omgang men tak for tippet :)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Du kan jo også (hvis ikke dit opslag i Fakta hjælper) søge på boliger inde på Facebook's market place. Hvis altså du er derinde...
Skal man skrive noget her?
Besvar