Mech skrev:vandforsyningen er på vanskemaskinen plejer vel at være en 1 - 1,5 meter men det kan nemt forlænges men det dog være med afløbet hvis det ikke er i nærheden.. Men det kommer jo lidt an på hvad du har af haner i lejligheden (bryggers, køkken mm) mhs til placering.. Vvs manden...
Jeg har kun vand i køkkenet (vandet i badeværelset er taget fra køkkenet. Afløb er der i både køkken og badeværelse.
Nu da du er VVS mand, så kan det være du kan besvare et andet spørgsmål også.
Ude på badeværelset er der en dørkarm i øjeblikket som der er råd i grundet en uheldig konstruktion for mange år siden (før min tid). Den skal derfor udskiftes.
Da jeg står og skal igang med en renovering af badeværelset alligevel, var min tanke om det var muligt at fjerne døren+karm mellem det lille trægulv og værelset helt og så få lagt flisegulv med hældning, sådan man så at sige går direkte ind på badeværelset fra køkkenet fremfor at have en kvadrat meter gulv, der ikke har godt af vand stående, som jeg ikke kan bruge til noget - eller givet det problemer, når jeg har bag-opgang og køkken på hver sin side? (Regner med, at der skal lægges flisegulv i hele badeværelset alligevel.)
Håber det er forståeligt, hvad jeg mener - ellers må du endelig spørge. Har vedhæftet en mere detaljeret optegnet tegning af badeværelset.
På forhånd tak for hjælpen - og iøvrigt mange tak for de mange svar indtil videre