Støt OP! Ingen reklamer for s....
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Måden PostDK kører ud er også lidt vild, ude hos os. De kører på en ellers nydelig græsplæne som ikke er beregnet til biler, det skider de da på, så de har smadret vores græsplæne, der er bare nogle huller, plus mudder efter bilerne. Nu har vi sat nogle bænke op, som blokerer for at de kan komme frem på plænen.. Desuden mener de, at vi ikke kan få hængt vores postkasser indenfor, da de ikke må gå indendørs eller sådan noget, men overskydende reklamer/aviser kan de godt finde udaf og stille inde i opgangen???
Nej. Desuden vil det være nok til at jeg ikke ville have det lort på min dør.dwr skrev:Er jeg den eneste, der synes det er lidt komisk at EB laver et klistermærke, hvorpå der står: "Forstå dog et nej! Ingen Reklamer, Tak! ... sponsoreret af ekstrabladet"?
Jeg kunne kommentere på en masse andet i den her tråd, men jeg nøjes med det at benytte en sitcom til dagens grin.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hørt, så enig......DjMail skrev:Hmm forklar mig lige hvor i problemet er ?
Få jeres røv ned på posthuset og sig "stop jeres reklame helvede" og BUM så er det stoppet.
har ihvertfald fungeret fint for mig med min farmor og farfars gamle hus, der stod til salg og det fungere fint for mange i min opgang.
Men ja hæld endelig jeres reklamer ned i postkasserne, så mine breve og regninger kan blive væk i alt jeres lort.
Og hvis folk begynder at græde over dette "ufattelige" ressourcespild, så må jeg spørge om i ikke også er de typer som tager en "frisk" gratisavis istedet for at tage den brugte som allerede ligger på sædet?
Jeg er en af dem som længere oppe har begrædt ressourcespildet, da jeg synes det er latterligt så mange reklamer som ryger direkte fra postmanden til skraldespanden og må jeg så lige have lov til at spørge hvordan du kommer frem til den hul-i-hovedet sammenligning mht. gratisaviserne? Var det bare lige for at skrive noget ekstra for det giver da slet ingen mening.
Til spørgsmålet om jeg tager en frisk i stedet for en af de brugte: nææh, jeg er skam ret ligeglad hvor mange der har haft fingrene i min avis før jeg selv læser den.
Til spørgsmålet om jeg tager en frisk i stedet for en af de brugte: nææh, jeg er skam ret ligeglad hvor mange der har haft fingrene i min avis før jeg selv læser den.
Som om det ikke er topmålet af idioti, at ekstra bladets læsere ikke engang kan finde ud af at at benytte sig at det allerede eksisterende tilbud fra post danmark, som sjovt nok fungerer fint hos undertegnede. Får ingen reklamer.
Gud hjælpe mig om man ikke skal til viborg (vidste godt at der er mange tosser i jylland), men at en eller anden (lad os kalde ham autonom) for det er sikkert sådan een som kunne finde på at smide en bunke reklamer i hovedet på et postbud som passer sit arbejde..... Flot ekstra bladet og tusind tak for viborg for at fostret sådan een idiot.....
tsk tsk....... hvem sagde at medierne var den 4. magt?
Gud hjælpe mig om man ikke skal til viborg (vidste godt at der er mange tosser i jylland), men at en eller anden (lad os kalde ham autonom) for det er sikkert sådan een som kunne finde på at smide en bunke reklamer i hovedet på et postbud som passer sit arbejde..... Flot ekstra bladet og tusind tak for viborg for at fostret sådan een idiot.....
Et postbud i Viborg fik onsdag en stak reklamer kastet i nakken af en vred nej-siger. Ekstra Bladet anbefaler, man putter reklamerne i postkassen
http://ekstrabladet.dk/nationen/article993954.ece
- Jeg fik smidt reklamer i hovedet fra 2. sal i dag, fortæller Morten Jansen rystet, da han ringer til Ekstra Bladets nationen!
Morten er post i Viborg, og var som sædvanlig ude på sin sædvanlige rute, der lige så sædvanligt indebar uddelingen af den sædvanlige mængde reklamer. Og så - klask - fik han et bundt reklamer tyret lige tilbage i nakken fra anden sals højde, efterfulgt af en række lige så tunge og sårende skælsord.
tsk tsk....... hvem sagde at medierne var den 4. magt?
Det allerede eksisterende gælder IKKE for det lille ark, hvor reklamerne er smidt indeni.LeG0lAsDK skrev:Som om det ikke er topmålet af idioti, at ekstra bladets læsere ikke engang kan finde ud af at at benytte sig at det allerede eksisterende tilbud fra post danmark
At det så er lykkedes nogen herinde at stoppe,det må guderne vide hvordan !!!
Ihvertfald siger Post Danmark selv at man ikke kan frasige sig dette omslag der hedder "med rundt".
Så jeg smider ivrigt deres lort tilbage i deres postkasse, så længe de smider det i min.
Man ja, lad dog de stakkels postbud være i fred !
Jeg vil dog også lige knytte en kommentar til dem der synes det er ironisk at EB starter denne kampagne. Ser intet ironisk i det, og ingen sammenligning.
Det er fint at Ekstra Bladet er reklamefinanceret, man vælge selv at købe deres avis, og besøge deres webside.
Derfor kan det abosolut ikke sammelignes med at ens post kasse ufrivilligt fyldes med PIS og LORT,som ryger direkte ud.
De burde respektere et NEJ TAK, men det gør de ikke, og derfor lyder kampagnen sgu meget passende noget med...
"SÅ FAT DOG ET NEJ FOR H...... !!!!"
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Jamen det er da fint at du er i et postdistrikt, hvor de enten ikke deler "Med Rundt" ud eller faktisk overholder en "reklamer nej tak" opfordring, men jeg gider ikke blive kaldt idiot eller tumpe fordi du ikke har nogle problemer.
Jeg glæder mig til at "Reklamer nej tak" bliver et direkte påbud på samme linje som spam, og at Pest Danmarks smuthul "Med Rundt" bliver lukket.
Jeg glæder mig til at "Reklamer nej tak" bliver et direkte påbud på samme linje som spam, og at Pest Danmarks smuthul "Med Rundt" bliver lukket.
HØRTCCK^ skrev:Jamen det er da fint at du er i et postdistrikt, hvor de enten ikke deler "Med Rundt" ud eller faktisk overholder en "reklamer nej tak" opfordring, men jeg gider ikke blive kaldt idiot eller tumpe fordi du ikke har nogle problemer.
/Lunapark
Jeg synes da også det er utroligt så hurtige folk er til at kalde andre for idioter og det der er værre i stedet for lige at sætte sig ind i problemstillingen:
At det drejer sig om reklamerne i det adresserede omslag og ikke den almindelige stak!
Omslaget indeholder jo efter Post Danmarks udsagn reklamer fra de firmaer der ikke respekterer et nej tak. Det "sjove" er så at de gange jeg har bladret lortet igennem har 3 ud af 4 reklamer påtrykt det lille logo der siger "vi respekterer et nej tak". Hvilket de jo så åbenbart ikke gør alligevel...
At det drejer sig om reklamerne i det adresserede omslag og ikke den almindelige stak!
Omslaget indeholder jo efter Post Danmarks udsagn reklamer fra de firmaer der ikke respekterer et nej tak. Det "sjove" er så at de gange jeg har bladret lortet igennem har 3 ud af 4 reklamer påtrykt det lille logo der siger "vi respekterer et nej tak". Hvilket de jo så åbenbart ikke gør alligevel...
Jamen som jeg sagde, det jo herligt at nogle af jer kan det.DjMail skrev:forstå nu at "reklamer nej tak" ikke stopper det der omslag.
Men går i ned på jeres posthus og melder det fra. Så stopper det med det samme.
Ellers må I klage til PostDK´s hovedkontor fordi, så er det jeres lokaleposthus der fucker op.
Men Post Danmark har offcilet sagt i Bla. Kontant på DR1 at dette ikke kan lade sig gøre.
Og de har igen nævnt det i Ekstra Bladets artikel, hvor de igen bliver spurgt om man kan 100% frasige sig reklamer, hvor de siger NEJ.
Heri menes jo så nok igen det lille omslag - "Med rundt".
Så kære folk, vi er hverken tungnemme eller idoter, vi gider bare ikke have lort i vores postkasser, SÅ VORES POST bliver væk !!!
Jeg ville ønske vi alle tilhørte den postzone,
som tilsyneladende respekterer et nej tak.
/Lunapark