Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har selv været pisse irriteret over dette påhit fra Post Danmark.
Og forbruger programmer har ofte haft fat i Post Danmark, men uden
held, da de tilsyneladende har fundet et klart smuthul.
Derfor skal de fandme også ha tilbage på samme måde som de giver....
EB har tilsyneladende fundet en måde......
Det vil fryde mig at gøre det HVER ENESTE DAG!!!!!!
ALT deres lort smides retur i deres store røde postkasser.
Ja, det er noget fuckin svineri med de reklamer. Jeg smider en håndfuld ud stort set hver dag ubeset. Kan ikke se hvilken annoncør, der kan have interesse i det... ?
Har også tit tænkt på det svineri og så især i disse miljøbevidste tider, for det er jo enorme mængder der bliver leveret hver evig eneste dag som ryger direkte i containeren.
Jeg har også sørget for at vi ikke får nogen reklamer derhjemme, og der kommer heller ikke noget fra Post dk - bare afmeldt på posthuset, så var den i vinkel.
Virker som en storm i et glas vand... men det er vel typisk EB, aldrig seriøst men altid god for en overskrift der ikke hænger sammen med artiklen og virkligheden. Kan ikke andet end undre mig over folk som køber den avis... kan ikke være fordi de vil have informationer og dybdegående artikler.
DjMail skrev:Hmm forklar mig lige hvor i problemet er ?
Få jeres røv ned på posthuset og sig "stop jeres reklame helvede" og BUM så er det stoppet.
Hvis det var så let,så ville der jo slet ikke være grund til hele det oprør.
Men problemet er netop at det omslag de deler ud er adresseret,
og dermed skal de afleveres på adressen.
Så hvis det er lykkedes dig at stoppe er du den eneste i Danmark.
Eller evt. blot en fejl at du ikke modtager omslaget - "Med rundt".
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
jeg har sgu ingen problemer haft efter jeg satte det almindelige røde skilt på døren. Der kommer ikke en skid til mig, andet end breve. Heller ikke post danmarks eget halløj.
DjMail skrev:LunaPark læs hvad jeg skriver og så vil du forstå.
Gå ned til POSTDANMARK´S POSTHUS og så vil de sørge for at du heller ikke får deres eget omslag med reklamer i.
Det er skide nemt og det siger vist mere om det danske folk end det gør om PostDK at sådan en "action" kan leve.
Æh - det har jeg altså prøvet - endda 2 gange. Det virkede ikke.
Efter de forgæves forsøg - tager jeg stakken, sorterer "ikke reklamer fra", og smider resten ud. Jeg læser dem ikke.
Hvis jeg vil læse nogle reklamer, så bruger jeg http://www.minreklame.dk/topics.php
ligemeget hvor problemet ligger og hvad det skyldes, tvivler jeg på det løses ved at sætte et billede af en fuckfinger op på ens brevsprække/postkasse..
Sunshine skrev:jeg har sgu ingen problemer haft efter jeg satte det almindelige røde skilt på døren. Der kommer ikke en skid til mig, andet end breve. Heller ikke post danmarks eget halløj.
ok nu har jeg haft det røde skilt på min postkasse siden jeg flyttede ind her for ca 9 mdr siden og der kommer stadig reklamer i min postkasse.... jeg har ringet og mailet til postdk 8 gange og hver gang får jeg at vide at de nok skal kigge på det men ligemeget er der sket...
jeg tog postmanden i det den anden dag og spurgte om han ikke kunne læse og pegede på skiltet og han svarede jo det kunne han da.. så jeg åbnede min postkasse og gav ham reklamerne med igen.... dagen efter lå der igen reklamer.... så jeg syntes det er noget svineri...
Er jeg den eneste, der synes det er lidt komisk at EB laver et klistermærke, hvorpå der står: "Forstå dog et nej! Ingen Reklamer, Tak! ... sponsoreret af ekstrabladet"?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg får stadig reklamer, dog kun dem pest danmark ikke betegner som reklamer når de er pakket ind i en hvid folder med adresse på, som de jo selv undskylder med at det er fra firmaer der er ligeglade med "nej tak til reklamer"