Det var DVD profiler. Jeg har ikke haft programmet åbnet siden 12 oktober 2006 kan jeg se på min filmliste (håbløst bagefter og gider ikke opdatere før jeg er flyttet)
Men indstillinger er ikke så satans komplicerede. Gem til xml (så vidt jeg husker) opload til databsen og vupti så er den online på php-profiler. Scriptet er ikke sværere at sætte op end et almindeligt forum.
netbutik med billige dvd'er..?
Redaktør: Moderators
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg, okay.. jeg prøver.. hvis ikke det lykkes vender jeg tilbage
..
EDIT: okay, efter at ha søgt lidt på php profiler på google, syns jeg at det ser ud til at være en lidt større opgave.. derfor tror jeg bare at jeg venter, til jeg engang finder lidt penge til at købe en licens til DVD Profiler istedet..
EDIT: okay, efter at ha søgt lidt på php profiler på google, syns jeg at det ser ud til at være en lidt større opgave.. derfor tror jeg bare at jeg venter, til jeg engang finder lidt penge til at købe en licens til DVD Profiler istedet..
On Wednesday October 15th DVDSpot will be closed permanently.FrZ skrev:frækt takker :)QrazyLeg skrev:DVDSpot
Så sluttede den leg, de var ellers nået op på 100.000+ titler :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.